keessie Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 hoi allemaal als ik met img tool 1.3 auto's wil "instaleren" dan gaat het goed totdat ik het bestand wil toevoegen dan zegt hij I/0 error 32 kan iemand mij helpen keessie Reageren
Harwood Butcher Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 Ga naar "Mijn computer",als ej daar bent klik dan op "Lokaal Station (C:)",op de harde schijf(c-schijf)ga je naar "Program Files" daar zoek je "Rockstar Games" op,,klik je op "GTA Vice City" dan selecteer je alles (muisslepen ) en doe je rechtermuisklik,klik dan op "Eigenschappen" en vink "Alleen lezen" af. en probeer het dan opnieuw trouwens,je kunt beter IMGTOOL 2.0 of dirmanager gebruiken ;') Reageren
keessie Geplaatst: 1 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 als ik het alleen lezen uitzet dan gaat hij uitomatisch weer aan ik heb geoord dat er wel programma's voor zijn maar die kan ik niet vinden Reageren
Harwood Butcher Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 zijn jouw vc files beveiligd ofzo? Daar kan het ook aan liggen. Reageren
keessie Geplaatst: 1 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 ik denk niet dat ze beveiligd zijn want bij mijn vriend lukt het wel -- zou iemand mij een naam kunnen geven van zo'n programma die alleen lezen uitzet? Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 Je klikt dan gewoon met je rechtermuisknop op dat programaatje en dan vink je bij 'algemeen' 'alleen lezen' gewoon af. Je hebt er dus geen programma voor nodig. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 @Jow Tommy Verceti: Soms komt het voor dat hij automatisch weer terugspringt op 'alleen lezen', dus vandaar dat hij een progamma zoekt. zou iemand mij een naam kunnen geven van zo'n programmadie alleen lezen uitzet? Hiervoor is inderdaad een progamma te downloaden, als het probleem zicht blijft voordoen. Je kunt het progamma 'Remove-Read-Only-Status-' downloaden om ervoor te zorgen 'alleen lezen' uit wordt gezet. Het progamma is hier te downloaden. Mocht je nog vragen hebben, dan kun je ze gerust stellen. Succes! Reageren
keessie Geplaatst: 1 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 (bewerkt) hij doet het nog steeds niet het alleen lezen blijft een vierkantje in staan weet iemand nog eenandere optie?? of betekend een vierkantje iets anders dan een vinkje? ik snap er niks meer van Bewerkt: 2 augustus 2007 door keessie Reageren
keessie Geplaatst: 9 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 pleas kan iemand me helpen of heb ik een stomme computer Reageren
Wazuup Geplaatst: 9 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 - Zorg dat je gta niet aanstaat - Zorg dat alleen lezen eraf is, één keer eraf halen is genoeg. Het zal altijd terugkomen maar is er wel af. - Zorg dat je IMG-Tool 2.0 hebt - Zorg dat geen andere programma's GTA bestanden in gebruik hebben Succes. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.