PatrickW Geplaatst: 24 december 2004 Rapport Geplaatst: 24 december 2004 In de huidige versie van GTA:LC beta, zitten nog weinig missies. Binnenkort, verwachting in de eerste helft van januarie, komt er een nieuwe versie (beta v2), waarin wel heel veel van de missies al aanwezig zijn. Het is de bedoeling om in de uiteindelijke versie alle missies uit GTA3 te beschikking te hebben. Reageren
Eclipse Geplaatst: 25 december 2004 Rapport Geplaatst: 25 december 2004 bij welke missies lukt het jullie nog niet om ze over te zetten in LC? Reageren
PatrickW Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Geplaatst: 26 december 2004 Het is niet zo dat bepaalde missies problemen opleveren, maar het is gewoon ontzettend veel werk. Dan zijn er natuurlijk dingen die nog wel uitgezocht moeten worden, zoals het werkend krijgen van b.v. de car-crusher. Reageren
Baffie Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Geplaatst: 27 december 2004 Ik snap em niet, ik heb em geïnstalleerd en hij doet het, maar je start meteen al met $30.000, en je hebt bij je huis alle wapens en heel veel sterren-blimps je hebt 250 armor en health en in de Stats zit je nog maar op 0%. Hoe kan je daar eigenlijk met missies beginnen als er helemaal niks geen punten zijn waar je naar toe moet óm een missie te beginnen? Reageren
PatrickW Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Geplaatst: 27 december 2004 baffie, In de huidige versie zitten geen missies, dat komt in de volgende versie: waarschijnlijk ergens in januarie Reageren
Baffie Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Geplaatst: 30 december 2004 Ok, bedankt en nog wat als ik GTA-LC opstart gaat hij steeds harder stotteren en na ongeveer 4 minuten loopt het spel vast, als ik GTA-VC opstart gebeurt dat niet, hoe kan dat dan? En in de statistieken staat op hoeveel % je het spel hebt uitgespeeld, hoe kan je die ooooooooooooit op 100 krijgen als er geen missies zijn? Reageren
PatrickW Geplaatst: 2 januari 2005 Rapport Geplaatst: 2 januari 2005 Na vier minuten vastlopen, weet ik niet. Misschien moet je met lagere graphische instellingen draaien. GTA:LC lijkt iets meer te eisen dan normale VC. Wat betreft, je stats, die 100% haal je dus niet. Wat je nu hebt is nog steeds een beta varsie, en de volgende ook nog. In de uiteindelijke release zal alles zo zijn, dat je 100 % kunt halen. Met de volgende release kun je tot iets van 73 % komen. Reageren
jesse_gtalover Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Geplaatst: 7 januari 2005 Je kunt natuurlijk wel 2 installaties van VC naast elkaar zetten, en dan een van de twee modden met GTA:LC.Dan kun je dus kiezen welke je opstart. hoe doe ik dit? Reageren
Ken-D Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Geplaatst: 7 januari 2005 Je installeert VC. Die VC map kopieer je bijvoorbeeld naar ergens anders bv C:\Vice City. Dan installeer je in die C:\Vice City de Liberty City mod. Postaldude Reageren
jesse_gtalover Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Geplaatst: 7 januari 2005 Je installeert VC.Die VC map kopieer je bijvoorbeeld naar ergens anders bv C:\Vice City. Dan installeer je in die C:\Vice City de Liberty City mod. Postaldude en hoe kan ik dan selecteren welk spel ik wil: vc of lc? Reageren
X-TX Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Geplaatst: 7 januari 2005 Je installeert VC.Die VC map kopieer je bijvoorbeeld naar ergens anders bv C:\Vice City. Dan installeer je in die C:\Vice City de Liberty City mod. Postaldude en hoe kan ik dan selecteren welk spel ik wil: vc of lc? De .exe van vice city zonder mod te gebruiken of de .exe van de mod in de andere map, Reageren
Baffie Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Geplaatst: 7 januari 2005 Ik heb gewoon het complete spel gekopieërd naar een andere map en vanuit die doe ik nu Vice City, Liberty City doe ik bijna nooit, hij loop heel snel vast en je kan niks. Ik wacht gewoon tot de uiteindelijke versie uitkomt en dan ga ik em denk ik wel vaker spelen! Reageren
jesse_gtalover Geplaatst: 9 januari 2005 Rapport Geplaatst: 9 januari 2005 weet je wat nog veel gaver B) is: Liberty City én Vice City verbonden door een grote brug!!! B) Reageren
Eclipse Geplaatst: 9 januari 2005 Rapport Geplaatst: 9 januari 2005 Ik ben bang dat dat niet allemaal in 1 GTA past vanwege de limits van de GTA niet nog niet opgerekt kunnen worden Als SA uit is zal het wellich wel kunnen Reageren
jesse_gtalover Geplaatst: 9 januari 2005 Rapport Geplaatst: 9 januari 2005 heel jammer... <_< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.