Jump to content

Vice City en Liberty City bij elkaar!

Recommended Posts

• 1 maand later...
  • Reacties 54
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• PatrickW

12

• Eclipse

6

• Baffie

6

• jesse_gtalover

4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb de mod nu ook van gtagames.nl. Maar ff enkele vraagjes, werkt de sloopkraan ? En de brandweer of ziekenwagen missies ? En de metro ?

Bewerkt: door Robienske
Geplaatst:

In de versie die je nu kunt downloaden nog niet, maar binnenkort komt een nieuwe beta versie uit ( bete v2), daarbij doen +- 70% van de missies het.

En ja daar doen ook de metro and de trein het, die twee heb ik persoonlijk gemaakt voor GTA:LC

• 4 weken later...
Geplaatst:
In de versie die je nu kunt downloaden nog niet, maar binnenkort komt een nieuwe beta versie uit ( bete v2), daarbij doen +- 70% van de missies het.

En ja daar doen ook de metro and de trein het, die twee heb ik persoonlijk gemaakt voor GTA:LC

Eerder was gezegd dat de nieuwe Liberty City bèta uit zou komen ergens begin Januari, maar ik zie nog steeds de nieuwe niet komen in de download database van gtagames.nl. Is er misschien vertraging ingekomen, ik vind het wel érg lang duren. Trouwens, in de uiteindelijke versie, kan je daar ook vanaf bovenaf kijken?

Geplaatst:

Tja, Mod-projecten van deze omvang laten zich moeilijk inschatten, qua release-date.

De nieuwe versie is al wel beschikbaar maar nu in een "public test version". Na deze testfase wordt het een officiele beta.

Joriz wacht volgens mij op deze officiele beta om in de database te zetten.

Van bovenaf kijken zat toch niet in GTAIII ??

Dus dat zal ook niet in de GTA:LC komen...

Geplaatst:
Van bovenaf kijken zat toch niet in GTAIII ??

Dus dat zal ook niet in de GTA:LC komen...

Volgens mij kan je in GTAIII wel van boven af kijken :huh:

Geplaatst:

Ik heb hier nog niets over gehoord, maar als dit in GTAIII zit zullen we ons best gaan doen dit ook in de uiteindelijke versie van GTA:LC te krijgen.

Geplaatst:

Ik zou in GTAL:LC wel wat meer bruggen willen, want in GTA:3 vond ik het zo irri om steeds naar een brug te rijden. En de boten kon je ook amper vinden.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...