PatrickW Geplaatst: 13 maart 2005 Rapport Geplaatst: 13 maart 2005 X-TX14-2: Het GTALC team zal zeker geen nieuwe objecten aan gtaIII toevoegen, maar natuurlijk staat het iedereen vrij aanvullingen te maken. Veel van de oude GTAIII map mods zijn nu ook al voor GTALC beschikbaar. Wauzie: De vraag van meerdere steden in 1 map was al vaker aan de order geweest. En het antwoord zal tot nu toe altijd nee geweest zijn. Er is echter op dit moment iemand bezig op het engelse forum, die de .exe aanpast, om het zo mogelijk te maken een andere stad toe te voegen. Dit is nog wel in het beginstadium, maar het ziet er zeker veelbelovend uit. Reageren
Yohan Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Geplaatst: 21 maart 2005 Heb je een leuke link voor ons..? Reageren
Wauzie Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Geplaatst: 21 maart 2005 X-TX14-2:Het GTALC team zal zeker geen nieuwe objecten aan gtaIII toevoegen, maar natuurlijk staat het iedereen vrij aanvullingen te maken. Veel van de oude GTAIII map mods zijn nu ook al voor GTALC beschikbaar. Wauzie: De vraag van meerdere steden in 1 map was al vaker aan de order geweest. En het antwoord zal tot nu toe altijd nee geweest zijn. Er is echter op dit moment iemand bezig op het engelse forum, die de .exe aanpast, om het zo mogelijk te maken een andere stad toe te voegen. Dit is nog wel in het beginstadium, maar het ziet er zeker veelbelovend uit. Ok, dan weet ik dat (sorry voor het vragen van iets wat al eens gevraagd is) Maar het zou echt ruig zijn als de limieten zouden kunnen worden veranderd. Ik hoop dat het diegene op het forum lukt. Reageren
PatrickW Geplaatst: 22 maart 2005 Rapport Geplaatst: 22 maart 2005 Heb je een leuke link voor ons..? Sorry, geen links naar andere forum sites, volgens de regels.... @Wauzie: geen probleem, en ik hoop ook van harte dat het lukt, 't is echt een hels karwei.... Reageren
aard Geplaatst: 17 april 2005 Rapport Geplaatst: 17 april 2005 juh, i kvind er iegluk nix aan, maar tog bedankt voro de moeite he B) Reageren
Yohan Geplaatst: 17 april 2005 Rapport Geplaatst: 17 april 2005 Waar vind je niks aan? Ik denk aan die mod Eclipse.. Reageren
denracer Geplaatst: 9 mei 2005 Rapport Geplaatst: 9 mei 2005 bij gta LC dan zie je de tunnels door het water heen en kun je gewoon andere auto's erin proppen ? of motoren ? Reageren
PatrickW Geplaatst: 9 mei 2005 Rapport Geplaatst: 9 mei 2005 Nog wel, in de volgende release word er een zee-bodem toegevoegd, zodat je de tunnels niet meer door het water kunt zien. En ja, je kunt op de reguliere VC manier gewoon je eigen auto's/motoren en bij zetten. Reageren
denracer Geplaatst: 12 mei 2005 Rapport Geplaatst: 12 mei 2005 ik heb mijn pc zonet ff opnieuw opgestart omdat hij bleef haken tijdens gta liberty city dus ik zo van ooh dus start hij niet meer op :-| dus ik instaleer hem opnieuw doet ie het nog niet in de tussentijd toen mijn pc uitstond (tussen opstarten door heb ik mijn videokaart aan mijn stiefbroer uit te lenen) nu gebruik ik de onboard maar zou als ik die videokaart er weer in prop het dan doen ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.