Jump to content

waar kan je zien hoeveel GB vrije Harde-schijfruimte hebt

Recommended Posts

Geplaatst:

Je drukt eerst op Start. Daarna klik en open je Deze Computer. Dan zoek je Lokaal station (C:) op, je klikt daarna daarop met je linkermuisknop en je zoekt eigenschappen op en daarna zie je hoeveel GB Harde Schijf je hebt gebruikt en wat er nog beschikbaar is.

Geplaatst:

Dat doe je door naar Deze computer te gaan, dan klik je men de rechtermuisknop op de c schijf en dan op eigenschappen. Daar zie je dat er een soort grafiek staat. Boven die grafiek staat welke kleur beschikbaar en gebruikt aantoont, bij mij is in dit geval Roze: Beschikbaar. Zo gaat het ook bij de /D schijf daar ga je weer naar deze computer, rechtermuisknop op D/ schijf En dan weer eigenschappen. Daar toont roze waarschijnlijk ook weer beschikbaar aan. Ikzelf installeer altijd mijn spellen op de /d schijf omdat daar gewoon veel meer ruimte staat.

Als je alles steeds meer op de c/ schijf installeert heb je waarschijnlijk een erg sloome computer :)

Geplaatst: (bewerkt)

Is 4.00 GB genoeg voor san andreas omdat iemand zei dat hij met 2.56 GB al san andreas kon spelen klopt dat ook ??

Bewerkt: door Marsters,Lights
Geplaatst:
Is 4.00 GB genoeg voor san andreas omdat iemand zei dat hij met 2.56 GB al san andreas kon spelen klopt dat ook ??

Voor de volledige installatie heb je 4.7GB nodig denk ik, maar je kon volgens mij bij de setup iets van 'express install' kiezen, misschien heeft die persoon het daar over. Ik zou eigenlijk niet weten wat het verschil is met de gewone installatie, buiten dat het minder plaats inneemt als ik gelijk heb.

Ik zou ook eens kijken om je schijf eens op te kuisen, en de dingen wegdoen die je niet meer nodig hebt. Download ook eens CrapCleaner, door het op te zoeken op Google. Dit programma verwijdert dingen zoals je geschiedenis, prullenbak en andere plaatsinnemende dingen. :Y

Geplaatst:
Waar kan ik zien hoeveel GB vrije-hardeschijfruimte ik heb ???

Dit is software. Hardwarematig is dit nogal lastig om te doen.

Je moet het aantal puntjes in je harddisk tellen en dan kijken hoeveel erin zitten

en dan weten hoeveel het maximaal kunnen zijn.

Nog even een altvernatie methode:

Druk op de rechter muisknop in Nautilus of Konqueror.

Geplaatst:

of ga gewoon naar dezecomputer rechter muisknop op je station(s)en dan eigenshappen en dan zie je het zo :Y (ondraan iets boven het rondje

Geplaatst:
of ga gewoon naar dezecomputer rechter muisknop op je station(s)en dan eigenshappen en dan zie je het zo :Y (ondraan iets boven het rondje

"Deze Computer" Bestaat in?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...