Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ok, ik ben een echte auto liefhebber.

Nu wil ik graag die normale auto geluid eruit hebben uit m'n mod.

Ik heb nu het programma gedownload met m'n favoriete Car Sound mod.

Maar?

hoe zet ik dat erin?

hier alvast een screen, want ik weet niet van welke bank mijn auto het is.

Ik heb m'n uranus vervangen door mijn auto ;)

Hoe moet ik ik alles doen etc, Die sounds vervangen?

( Ik heb al gezocht op dit forum, toen kwam ik dit tooltje ook tegen. Maar ik snap er nog steeds niks van. )

screen1lv9.th.png

Bewerkt: door mark66
Geplaatst:

Ik meende dat SAAT aardig lastig was voor nieuwe gebruikers, dus ik raad je aan sowieso de readme van de mod eens te bekijken. Zelf vind ik het ook altijd even handig als er een link naar de mod wordt gegeven, zodat ik of iemand anders even kan kijken. Ik heb hier sowieso een tutorial gevonden, waarin zo op het eerste gezicht het gebruik ervan wordt uitgelegd. Probleem is echter dat het Duits is, dus ik weet niet of je er dan wat aanhebt. Anders heb ik hier nog een soort van tutorial gevonden in het Engels, maar volgens mij is die niet echt uitgebreid.

Geplaatst:
Ik meende dat SAAT aardig lastig was voor nieuwe gebruikers, dus ik raad je aan sowieso de readme van de mod eens te bekijken. Zelf vind ik het ook altijd even handig als er een link naar de mod wordt gegeven, zodat ik of iemand anders even kan kijken. Ik heb hier sowieso een tutorial gevonden, waarin zo op het eerste gezicht het gebruik ervan wordt uitgelegd. Probleem is echter dat het Duits is, dus ik weet niet of je er dan wat aanhebt. Anders heb ik hier nog een soort van tutorial gevonden in het Engels, maar volgens mij is die niet echt uitgebreid.

Ik heb het volgens mij al gevonden, gewoon bank001 en bank002 vervangen van je nieuwe sounds en hij werkt. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...