Capodaano Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 De missie lukt me gewoon niet, zelfs nadat ik de tips heb gelezen. Bij het rennen gaat het fout, hij heeft gewoon geen energie meer Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 De missie lukt me gewoon niet, zelfs nadat ik de tips heb gelezen.Bij het rennen gaat het fout, hij heeft gewoon geen energie meer Bij het rennen heb ik nog wel een handige tip. Kijk vaak en goed om je heen. Vooral het rennen is een lastig stukje, waarin je inderdaad snel moe en dus makkelijk ingehaald wordt. Let dus goed op als iemand probeert in te halen. Zodra iemand wil inhalen, moet je ervoor gaan lopen. Hij zal dan tegen je aanbotsten en gedurende enkele seconden stilstaan. Zo heb jij in ieder geval weer even een voorsprong. Daarnaast moet je natuurlijk ook maximaal gebruik maken van je stamina en cycling skill. Tevens is het raadzaam zo weinig mogelijk vet te hebben, omdat je zo langer kan rennen. Dit zijn eigenlijk de tips die ik nog heb, als je ze nog niet gelezen had. Veel succes! Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 (bewerkt) Ik heb ook nog een trucje voor 'Beat the Cock': Je kan bij het begin van de triatlon een Vortex plaatsen en dan de race starten. Zodra je kan beginnen stap je in de Vortex en vaar je over het water naar de fietsen, je bouwt zo een flinke voorspong op en hiermee, en met de tips van -Matthijs-, moet de race te doen zijn. De vindplaatsen van de Vortex vind je hier. Succes. Bewerkt: 1 augustus 2007 door Jow Tommy Verceti Reageren
boywalkinair Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 sorry hoor , maar ik heb nog nooit van '' Beat the Cock Santa Maria'' gehoord . ik denk dat het 1 van die zijmissies is , maar kan je er meer van over vertellen en hoe heet deze missie bijv. ( taxi , spray Tags enz.) ik kijk bij de 100% checklijst en ik zie alleen maar dat santa maria een safehouse is in los santos . Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 Kijk, het is een triatlon en is niet nodig om de 100% te halen, vandaar dat je hem dus niet kan vinden. Deze missie heet dus gewoon 'Beat the Cock'. Er zijn dus ook zijmissies die niet nodig zijn voor de 100% maar gewoon puur voor de lol, al kan je er ook geld mee verdienen. Je kan hier, er meer informatie over vinden. Wikigta heeft trouwens ook een zoekfunctie, je kan daarmee dus dit soort dingen opzoeken . Reageren
boywalkinair Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 Kijk, het is een triatlon en is niet nodig om de 100% te halen, vandaar dat je hem dus niet kan vinden. Deze missie heet dus gewoon 'Beat the Cock'. Er zijn dus ook zijmissies die niet nodig zijn voor de 100% maar gewoon puur voor de lol, al kan je er ook geld mee verdienen.Je kan hier, er meer informatie over vinden. Wikigta heeft trouwens ook een zoekfunctie, je kan daarmee dus dit soort dingen opzoeken . oh , nou snap ik het , nu wordt het spel steeds leuker en leuker . ik wist niet eens dat je bijv ook zulke missies , een soort dat cj ook vrije tijd hobby's heeft . at the cock ook nog eens te doen. nadat ik alles heb uitgespeeld . het al storylines gedaan inc. zero .lijk me wel leuk om de Beefy Baron en de be alleen nog wat race, fly tournaments , alle Challenges en Paramedic missie om hem 100% uit te spelen . bedankt voor je uitleg , ik wist wel dat er van zulke dingen te doen waren zoals Lowrider Challenge , maar voor de rest niet . Reageren
PowerPats Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 Je kan ook als er iemand voor je rent hem neerslaan dan valt hij op de grond en jij wordt niet gediskwalificeert. Reageren
joppie Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 Ik ben gewoon begonnen door met een jetpack door de pijlen boven het water heen te vliegen, dan kan je iets rustiger aan doen op de fiets en dan weer met de jetpack de helling op door de pijlen. (wel precies door de rode pijlen anders ga je er voorbij) Reageren
Capodaano Geplaatst: 2 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 augustus 2007 Ik heb hetzelfde gedaan als joppie met die jetpack.. Maar niet helemaal eerlijk dus.. En trouwens, stamina en cycling skill zijn maximaal en fat zo min mogelijk Reageren
game~skater Geplaatst: 11 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2007 burglary is de tip voor het rennen...als je meer dan 10000 $ hebt gejat kan je oneindig rennen...veel suc6 Reageren
mcmarra Geplaatst: 11 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2007 Veel stamina is ook wel handig om deze missie te halen, maar als je de burglary missies hebt gehaald maakt het inderdaad eigenlijk niet zo heel veel meer uit hoeveel stamina je hebt, maar je hebt natuurlijk wel wat nodig anders kan je niet eens beginnen met deze missie. Reageren
Richie01 Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 Ik vind deze missie, in tegenstelling tot andere GTA-spelers, behoorlijk makkelijk. Zorg er wel voor voor je de missie start, dat je ervoor hebt getraind, net zoals je in 't echt er ook voor zou doen. Ik 'cheat' ook nooit, door er bijvoorbeeld een Vortex te plaatsen, zoals iemand als reactie postte. Het is zonder Vortex ook gemakkelijk te halen. Enige tips: 1. Zorg voor voldoende stamina. 2. Zorg voor géén vet. 3. Als je tracht ingehaald te worden tijdens verschillende onderdelen, fiets, zwem of ga dan voor de inhaler staan. Deze blijft dan enkele seconde stilstaan. Zo heb je natuurlijk, zoals iemand al zei, een paar seconde voorsprong. 4. Niet teveel omkijken. Nummer 4 is misschien niet echt een zekere tip, maar ik behaal de missie meestal alleen maar zonder al te veel om te kijken. Concentreer je op jezelf en de finish, en zo min mogelijk de anderen erbij betrekken. Veel succes, ik hoop dat 't nu lukt! Reageren
kakevent gta Geplaatst: 17 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2007 ik kan niet eens beat de cock met cock niet eens doen Reageren
Bigstijn Geplaatst: 17 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2007 Dat komt hoogstwaarschijnlijk dat je er dan op het verkeerde tijdstip staat. Je kunt Beat The Cock alleen doen op elke zaterdag en zondagavond. Ik denk dat jij er gewoon op een door de weekse dag was, ik zou rond zaterdag en zondagavond gewoon een kijkje gaan nemen, dan kan je hem vast doen . Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 17 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2007 Dat komt hoogstwaarschijnlijk dat je er dan op het verkeerde tijdstip staat. Je kunt Beat The Cock alleen doen op elke zaterdag en zondagavond. Ik denk dat jij er gewoon op een door de weekse dag was, ik zou rond zaterdag en zondagavond gewoon een kijkje gaan nemen, dan kan je hem vast doen . Hoeft natuurlijk niet, je kunt hem namelijk pas doen na de missie Yay Ka-Boom-Boom, een missie in San Fierro. Dit geld overigens voor zowel de triatlon op Santa Maria Beach als op de Fisher's Lagoon. Klik hier voor meer info over de triatlons. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.