Jump to content

Hired Muscle outfit anders op ps2?

grovemember

Recommended Posts

yu gamer ik heb een vraagje bij vcs op psp heeft vance bij de hired muscle outfit geen handshoenen,het rar vind ik dat hij die wel aan heeft bij missie filmpjes,maar ik keek gisteren op een doosje van vcs op de ps2 en zag een foto met vance met zijn hired mscle outfitaan en nu met handhoenen zijn er nu wel aan toegevoegd of is het een beta versie?

alvast bedank en veel game plezier

Delen op andere websites

De Hired Muscle outfit heeft inderdaad geen handschoenen, en waarschijnlijk is dat overal zo, ook op de PS2 versie. Ik denk dat er dingen op het laatste moment zijn weggehaald of toegevoegd, en dat er in dit geval geen rekening werd gehouden met de cutscenes, waar hij vic kennelijk wel handschoenen aan heeft. Of het is gewoon een stom foutje, dat kan natuurlijk ook wel eens gebeuren. Hoe dan ook, je zult er weinig last van hebben, al zou het misschien wat leuker hebben gestaan. Wel goed gevonden :)

Delen op andere websites

ik heb toch gelijk ik ben gistren vcs op ps2 gaan weeste spelen bij een maat en bij de hired muscle had vic die handschoennen aan,i de psp vrsie heeft hij die niet aan wat wel raar is dat bij de psp missie filmpjeshij ze wel aaan heeft dus ze hebben het er uitgenomen bij de psp en bijgezet bij de ps2 wel een leuke verassing vind ik :tu:

Delen op andere websites

ik heb toch gelijk ik ben gistren vcs op ps2 gaan weeste spelen bij een maat en bij de hired muscle had vic die handschoennen aan,i de psp vrsie heeft hij die niet aan wat wel raar is dat bij de psp missie filmpjeshij ze wel aaan heeft dus ze hebben het er uitgenomen bij de psp en bijgezet bij de ps2 wel een leuke verassing vind ik :tu:

Ik vind de verrasing niet zo leuk want zo veel boeien mij die handsgoene niet :puh:

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...