rolly nl Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 bij sommige wapens staat er als je de vindplaats er van wilt weten dat hij nog niet gemaakt is. Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 Tsja, dat is inderdaad zo. WikiGTA wordt gemaakt door een aantal mensen die daarnaast ook school, werk, vakantie en andere verplichtingen hebben en daardoor blijven er altijd pagina's liggen die nog (af)gemaakt moeten worden. Maar er wordt aan gewerkt Reageren
rolly nl Geplaatst: 2 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 augustus 2007 ksnap het helemaal maar d8 als jullie vragen dan geef ik het maar aan... Reageren
Devon Geplaatst: 18 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2007 je hephelemaal gelijk ik heb het een paar jaar gespeeld en het viel me op dat de revolver soms niet sgoot Reageren
Lantyz Geplaatst: 18 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2007 Welkom op GTAForum, Devon. Merk op dat dit topic over GTA Vice City op WikiGTA gaat, en niet over het spel zelf. Voor problemen met het spel kun je in dit forum terecht. @rolly nl: ik heb gelijk de locaties van de minigun en de bomb shop toegevoegd, wat de enige ontbrekende wapenlocaties van GTA Vice City waren. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.