snelwegfreak Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 Hallo beste forumleden, Mijn savegames van GTA San Andreas doen het niet meer... Hij begint telkens opnieuw. Ik heb gta.set al verwijderd. Helpt ook niet. Ik heb savegames van versie 1 en 2 geprobeerd... Werken ook niet... Help me please... Greetz. B. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 Hallo beste forumleden,Mijn savegames van GTA San Andreas doen het niet meer... Hij begint telkens opnieuw. Ik heb gta.set al verwijderd. Helpt ook niet. Ik heb savegames van versie 1 en 2 geprobeerd... Werken ook niet... Help me please... Greetz. B. Je kunt er makkelijk achterkomen welke versie je daadwerkelijk hebt. Ga even naar deze map: '(C:)' > 'Program Files' > 'Rockstar Games' > 'GTA San Andreas' > 'Data' > 'Script'. Kijk daar hoe groot het bestand 'script.img' is. Is het bestand 568 kB, dan moet je een savegame voor V1 downloaden. Is het bestand 562 kB, dan moet je een savegame voor V2 downloaden. Reageren
snelwegfreak Geplaatst: 1 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 Lees mijn bericht eens goed... Ik zei dat ik savegames van versie 1 en 2 heb geprobeerd heb, maar dat ze het allebei niet doen.... Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 Lees mijn bericht eens goed...Ik zei dat ik savegames van versie 1 en 2 heb geprobeerd heb, maar dat ze het allebei niet doen.... Daarom zeg ik ook; kijk hoe groot dat bestand is. Daaruit kun je namelijk opmaken of je daadwerkelijk wel V1 of V2 hebt. Een van die twee savegames moet het gewoon doen, tenzij je een mod geïnstalleerd hebt die je 'main.scm' vervangen heeft. In dat geval moet je een nieuw spel starten, want dan zullen je huidige savegames het niet meer doen. Kijk daar dus eerst even, voordat je nogmaals gaat concluderen dat geen één savegame het doet. Een foutje maken met die versies is namelijk zo gebeurd. Overigens; wanneer heb je het spel gekocht? Heb je het spel de afgelopen 1½ jaar gekocht, dan heb je zonder twijfel V2. Heb je het spel vlak na de release gehaald, dan heb je V1. Reageren
snelwegfreak Geplaatst: 1 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 Ik heb hem opnieuw geinstalleerd. Ik heb dus versie 2 (staat rechtsonder), maar dan zet ik de v.2 savegame er in: Hij begint weer opnieuw. ''Francis int. Airport'' Liberty City 1992 Reageren
-Omar- Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 Je moet hem ook wel eerst uitpakken met winrar doe je dat ook? Je pakt hem uit met winrar en dan zet je hem in je San Andreas userfiles. Veel succes Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 Je hebt kans dat de persoon hem niet door een converter heeft gehaald (sa_id_convert.exe). Deze heb ik in de bijlage gezet. Zet hem in de map "San Andreas User Files", waar ook die savegame in stond. Sleep de savegame naar de converter toe, en druk op enter. Daarna is hij geconverteerd. Misschien doet hij het dan wel. sa_id_convert.zip @ hierboven: natuurlijk heeft hij hem uitgepakt, anders kan je hem niet starten, dus kan hij ook niet aan het begin beginnen (liberty city) Reageren
snelwegfreak Geplaatst: 1 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 (bewerkt) Je bijlage doet het niet. En natuurlijk heb ik hem uitgepakt... Zo dom ben ik nou ook weer niet hoor.. ''Sorry, an error occurred. If you are unsure on how to use a feature, or don't know why you got this error message, try looking through the help files for more information.'' Ik heb hem er door heen gehaald. Hij start nog steeds opnieuw... Bewerkt: 1 augustus 2007 door Dutchy3010 Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 Plaats de betreffende savegame (of een downloadlink, van waar jij hem gedownload hebt) even op dit forum, dan kunnen wij kijken wat er niet goed aan is en of het misschien aan de savegame zelf ligt. Reageren
snelwegfreak Geplaatst: 1 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 Het ligt allerwaarschijnlijks niet aan de savegame. Ik heb er al tientallen gedownload en elke keer begon hij opnieuw. Maargoed, GTASAsf2.b Reageren
-Omar- Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 Heb je een GTA San Andreas met een CD of zonder CD? mvg gtaman122 Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 (bewerkt) Het ligt allerwaarschijnlijks niet aan de savegame. Ik heb er al tientallen gedownload en elke keer begon hij opnieuw.Maargoed, Ik heb je savegame even getest, 'snelwegfreak', en wat blijkt; het is een V1 savegame. Je moet dus een V2 savegame downloaden. In dit topic vind je van elke missie een savegame, voor V2 welteverstaan. Tevens vind je in de downloadbase een 100% savegame voor de V2. Veel succes en plezier ermee! Bewerkt: 1 augustus 2007 door -Matthijs- Reageren
snelwegfreak Geplaatst: 1 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 Hij doet het nog steeds niet... Reageren
-Omar- Geplaatst: 2 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2007 Hij doet het nog steeds niet... Hmm heel vreemd in welke map zet je hem als je hem heb uitgepakt? Tock wel in de map San andreas userfiles ? Die map staat in mijn documenten. veel succes je zult het zo te zien wel nodig hebben Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 2 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2007 Hij doet het nog steeds niet... Dit begint me wel een heel vaag probleem te worden. Er schoot me net even iets binnen; als je een savegame hebt me de naam 'GTASAsf2.b', dan betekent die '2' niet dat het een V2 savegame is. Maar dat is enkel het slot van je savegame, wat dus niets met je versie heeft te maken. Ik denk, ik zeg het even. Kon zijn dat je dat dacht. Hoe dan ook, download deze savegame. Pak hem eerst even uit met bijvoorbeeld WinRar en plaats het bestand met de '.b' extensie in je 'GTA San Andreas User Files', te vinden in 'Mijn Documenten'. Als er wordt gevraagd of je iets wilt overschrijden, kies je: 'ja, op alles!'. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.