.:TOM:. Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 (bewerkt) Hallo allemaal Ik zat te surfen op GTAgarage tot ik deze mod vind http://www.gtagarage.com/mods/show.php?id=2441 Nu wil ik graag deze mod ook maken maar dan met een auto die zou moeten veranderen in een robot. Iemand een idee hoe ? Tom EDIT : Mhhh een auto gebruikt geen Num lock :o dan met een vliegtuig in een robot Bewerkt: 1 augustus 2007 door .:TOM:. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 dat is onmogelijk Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 1 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 (bewerkt) Met het vliegtuig ? Tom Bewerkt: 1 augustus 2007 door .:TOM:. Reageren
Galiorix Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 (bewerkt) Dat zou volgens mij nog niet zo vreselijk moeilijk zijn. Gewoon de delen waar ie in moet veranderen (dat mogen erniet meer als 4 zijn , zoveel van die stortkokers zijn er. Dus de naam van de dummy's en dergelijke. Bewerkt: 1 augustus 2007 door Galiorix Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 2 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 augustus 2007 Ok het gaat maar hoe ga ik dan tewerk moet ik met animaties werken ofzo ? Tom Reageren
Galiorix Geplaatst: 2 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2007 (bewerkt) Ik weet niet , alles van die dingen zit hardcoded dus daar kan je niks aan doen. Het enige wat zou kunnen is dat je 4 delen heb , die normaal naar beneden staan en dat als je vooruit wil dat je die dingen naar achter doet zodat ie vooruit kan. Ik zeg wat ik weet , je zou ook de maker kunnen mailen voor wat tips Bewerkt: 2 augustus 2007 door Galiorix Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 2 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 augustus 2007 Het enigste wat in de mod zat was hydra.dff dus moet het in alleen daarmee kunnen, ik probeerde hem daarjuist te openen maar DFF IO gaf de error : Unknown DFF version of zoiets. Ik zal eens een mailtje sturen. Tom Reageren
K.O. Geplaatst: 2 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2007 Als de DFF version unknown is, zal de mod niet gemaakt zijn met hetzelfde 3D programma als jij gebruikt. Probeer het met een ander programma te openen bijvoorbeeld. Tevens stond er in de MTL een tut over animaties in 3dsmax; alleen reageert het dan niet echt op een toets ofzo Reageren
Nickonly Geplaatst: 3 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2007 alles van die dingen zit hardcoded dus daar kan je niks aan doen. Dat is niet helemaal waar. Alleen sommige andere dingen zijn hardcoded. Bijvoorbeeld met hoeveel graden de wielen moeten omhoog draaien als ze ingeklapt moetten worden (bij vliegtuigen). Maar bijvoorbeeld wát de delen zijn die inoetten klappen, dat is gewoon geregeld in de DFF. Tevens stond er in de MTL een tut over animaties in 3dsmax; alleen reageert het dan niet echt op een toets ofzo Van dat soort animaties kunnen niet in voertuigen. En klopt, zoals je zei, het is dan gewoon aan het animeren, en niet pas als er op een toets gedrukt word. Maar, Tom, wat jij wil doen, dat een vliegtuig "transformeerd" als je op een toets drukt, is vrijwel onmogenlijk. Je zou het hoogstens dus met het bewegen (in/ uitklappen) van de wielen. Maar dit zou allemaal erg onhandig en moeilijk te maken zijn. Dus ik denk dat je maar iets anders moet gaan maken... Reageren
K.O. Geplaatst: 3 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2007 (bewerkt) Stuur anders een mailtje met de vraag hoe hij dat in godsnaam voor elkaar heeft gekregen en vertel erbij wat jij met die info wil berijken. Edit: Oh wacht, je hebt m al een mailtje gestuurd . Nog geen antwoord of zo? Bewerkt: 3 augustus 2007 door K.O. Reageren
EXIT Geplaatst: 3 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2007 ik veronderstel dat hij de stuwraketten (die draaien al je harder wil vliegen) vervangen heeft door de staart en de vleugels. met gevolg wanneer je sneller wil gaan deze onderdelen terug draaien naar een vliegtuig Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.