Jump to content

vraagje over mijn Proccessor

Recommended Posts

Geplaatst:

kan ik met een AMD Atlhon XP met 1.6 Ghz Battlefield 2142 spelen.Battlefield 2 kan ik wel spelen want de demo werkt perfect maar de demo van Battlefield 2142 wou niet eens starten dus als iemand wil zeggen of mijn PC Battlefield 2142 aankan

(kben wel niet zeker of dit hier moet staan maar de vraag gaat over mijn proccessor)

Mvg gtafreak007 :sigaar:

Geplaatst:
kan ik met een AMD Atlhon XP met 1.6 Ghz Battlefield 2142 spelen.Battlefield 2 kan ik wel spelen want de demo werkt perfect maar de demo van Battlefield 2142 wou niet eens starten dus als iemand wil zeggen of mijn PC Battlefield 2142 aankan

(kben wel niet zeker of dit hier moet staan maar de vraag gaat over mijn proccessor)

Met een Athlon XP 2000+ (die jij hebt als het goed is) kun je prima BF2 spelen.

Dat BF 2142 niet opstart ligt denk ik ergens anders aan.

Geplaatst:

Je kunt dit natuurlijk het beste nagaan door even te vergelijken met de minimale systeemeisen. Minimum eis is een 1.7 Ghz Intel Celeron D/Pentium 4 of AMD Athlon XP/Sempron Processor, dus je komt wel een beetje te kort. Je moet er eigenlijk altijd een beetje voorzorgen dat je ruim boven de minimale eisen zit, want anders gaat het te blokkerig, niet vloeiend en ga zo maar door.

Geplaatst:

oke maar hoeveel zou een nieuwe proccessor boven 1.7 Ghz kostten als iemand dit weet ???

Geplaatst: (bewerkt)
oke maar hoeveel zou een nieuwe proccessor boven 1.7 Ghz kostten als iemand dit weet ???

Een Athlon XP heeft quantispeed.

Dat heeft een Pentium 4 niet.

Die Athlon XP doet veel meer in een kloktik.

Dus hij is sneller dan een GenuineIntel® Pentium 4 processor 2.00GHZ.

Een 1,5GHZ AMD Sempron 2200+ trekt het ook vloeiend icm een radeon 9550 128mb / 512mb ram.

Dus jouw pc moet het zeker lukken.

En het is niet nVidea maar nVidia.

EDIT: En een Sempron 3000+ 1.6ghz oc'ed naar 1.80GHZ haalt in bv. geekbench een hoger score dan een Intel Pentium 4 3.40GHZ.

Bewerkt: door ifc3
Geplaatst:
ok bedankt dan ben ik zeker dat ik ze allebei koop :tu:

Het is bijna altijd fout om naar de cpu kloksnelheid te kijken om te kijken of je game erop kan.

Je kunt beter naar de MIPS (Million Instructions Per Second) en MFLOPS (million Floating point Operations Per Second) kijken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...