Rogier0202 Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 hey ik heb een vraag om een mod handmatig de installeren moet je de map models hebben en daar staan in 'GTA3.img' die moet je hebben om een mod handmatis de installeren maar ik heb die hele map niet hoe kan dat Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 Dan heb je denk ik een klein probleempje, want deze map hoort er normaal gesproken wel te zijn. Heb je hem per ongeluk ergens anders heen verplaatst? Want als GTA het nog gewoon doet, dan moet de map zich ook nog ergens bevinden. Ik stel in ieder geval maar voor het spel opnieuw te installeren, want dat is dan de enige manier om de map met belangrijke data terug te krijgen. Je zou hem ook nog even kunnen zoeken met de zoekfunctie die ingebouwd zit. (CTRL + F). Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 Je hebt die map wel, maar je kan hem niet openen, daar moet je een speciaal programmaatje voor hebben. Een voorbeeld daarvan is Spark, dat load ik wel even voor je up. Succes met handmatig modden. Spark: Spark_0_1__1_.9.2018.zip Reageren
The Distortion Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 D:\games\Rockstar Games\GTA San Andreas\models\gta3.img Bij mij staat die er gewoon Heb je wel goed gekeken in de map Rockstar Games\GTA San Andreas\models\gta3.img Zoek anders het bestand op type gewoon in: gta3 Reageren
Rogier0202 Geplaatst: 1 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 (bewerkt) wie wilt me helpen steeeds als ik een mod installeed staat er een fout melding bij het laden of hij loop vast in het spel Bewerkt: 1 augustus 2007 door Rogier0202 Reageren
sevaboy Geplaatst: 2 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2007 (bewerkt) wie wilt me helpen steeeds als ik een mod installeed staat er een fout melding bij het laden of hij loop vast in het spel Heb je wel V1?Downgraad eerst je spel van V2 tot V1.Hier vind je alles wat met downgraden te maken heeft Klikkie Heb je gta3.img verwijdert of iets anders verwijdert in de Gta Sa map?Re-installeer eerst je spel, als het daar niet aan ligt.Lees eerst de README voor dat je een mod installeert.Om GTA3.img te openen moet je IMG Tool gebruiken . Bewerkt: 2 augustus 2007 door sevaboy Reageren
Rogier0202 Geplaatst: 2 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 augustus 2007 (bewerkt) hoezo Heb je gta3.img verwijdert gta3.img heb je nodig om een mod met img tool de installeren Bewerkt: 2 augustus 2007 door Rogier0202 Reageren
sevaboy Geplaatst: 2 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2007 hoezo Heb je gta3.img verwijdert gta3.img heb je nodig om een mod met img tool de installeren Heb je geknoeid met de Gta Sa map? En om GTA3.img te openen, heb je de IMG tool nodig(omdat je dat vroeg,bij de beginpost) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.