TubS Geplaatst: 22 december 2004 Rapport Geplaatst: 22 december 2004 vroeger had ik een soort spel, dat heette cartoon, kon je filmpjes maken met cartoon characters en muziek erbij, wie kent dat spel? of eventueel een ander spel waarmee je films moet maken? alvast bedankt, TubS Reageren
Thabit Geplaatst: 22 december 2004 Rapport Geplaatst: 22 december 2004 Het enige dat ik weet dat er wel een ander programma is: Fraps. Meer weet ik ook niet! Reageren
TubS Geplaatst: 22 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 22 december 2004 nee fraps maak je films van een spel. maar dat film maken is een spel Reageren
THUNDER Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Geplaatst: 27 december 2004 nee fraps maak je films van een spel. maar dat film maken is een spel euhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh dis een gta forum? <_< Reageren
Lantyz Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Geplaatst: 27 december 2004 And away she goes! --verplaatst naar het desbetreffende Zin & Onzin forum-- Reageren
cjsa Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Geplaatst: 27 december 2004 is da van nickelodeon ofzo wa wil je weten Reageren
Tim14 Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Geplaatst: 27 december 2004 Dit had ik nou net niet verwacht van een moderator In het verkeerde topic plaatsen Reageren
RTS Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Geplaatst: 27 december 2004 Dit had ik nou net niet verwacht van een moderator In het verkeerde topic plaatsen Waar slaat dat nou weer op?? Iedereen maakt toch fouten! Reageren
Ken-D Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Geplaatst: 27 december 2004 Cartoon Film Studio heette dat ofzo. Postaldude Reageren
X-TX Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Geplaatst: 27 december 2004 Cartoon Film Studio heette dat ofzo.Postaldude Is het niet " hete " Maar ik zou niet weten wat je bedoeld ook nooit van gehoord. Je hebt ook iets van Magix ofzo dan kan je muziek maken Met clips/filmpje's Reageren
Tim14 Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Geplaatst: 28 december 2004 Dit had ik nou net niet verwacht van een moderator In het verkeerde topic plaatsen Waar slaat dat nou weer op?? Iedereen maakt toch fouten! Nou bij sommige nieuwe leden word er door sommige toch iets te aggresief gereageerd Reageren
RTS Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Geplaatst: 28 december 2004 Dit had ik nou net niet verwacht van een moderator In het verkeerde topic plaatsen Waar slaat dat nou weer op?? Iedereen maakt toch fouten! Nou bij sommige nieuwe leden word er door sommige toch iets te aggresief gereageerd Nee jij bent perfect............Nu back on topic! Reageren
Tim14 Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Geplaatst: 28 december 2004 Dit had ik nou net niet verwacht van een moderator In het verkeerde topic plaatsen Waar slaat dat nou weer op?? Iedereen maakt toch fouten! Nou bij sommige nieuwe leden word er door sommige toch iets te aggresief gereageerd Nee jij bent perfect............Nu back on topic! Ow sorry ik heb mijn mening gegeven.. dat mocht toch niet meer? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.