Silverbullet Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 Ik heb een mod gedownload waardoor de Utlity Van een gewone auto wordt en het karretje ( Farmtrailer) een caravan wordt. Mijn vraag is waar kan ik ergens die farmtrailer vinden. Ik heb namelijk versie 1.01 en kan dus, voor zover ik weet, geen car spawner gebruiken. Iemand die me kan helpen? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 Ik meende dat de 'farm trailer' niet meer in het spel zit, en dus gespawnt moet worden doormiddel van een spawner, hetzelfde verhaal als met bijvoorbeeld die FBI Truck. (Correct me if I'm wrong..) 'Silverbullet', ik raad je aan even deze patch te installeren, zo dat je je versie downgrade naar V1. Als het goed is moet je dan met mods kunnen spelen en kun je dus een carspawner gebruiken om de trailer te spawnen. Reageren
Silverbullet Geplaatst: 1 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 (bewerkt) En alle mods die ik nu heb geinstalleerd blijven toch wel nog zo hetzelfde he? En carspawner die op internet staat werkt voor 1.0? Alvast bedankt Hmm heb nu geprobeerd te installeren maar geeft melding: Unknown Version What to do? Bewerkt: 1 augustus 2007 door Silverbullet Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 (bewerkt) En alle mods die ik nu heb geinstalleerd blijven toch wel nog zo hetzelfde he? En carspawner die op internet staat werkt voor 1.0? Alvast bedankt Hmm heb nu geprobeerd te installeren maar geeft melding: Unknown Version What to do? Het 'Unknown Version' probleem komt vaak voor als je een gedownloade versie, of een crack hebt. Of althans, dat is mijn ervaring bij het probleem. Momenteel heb ik er ook nog geen oplossing voor gevonden, dus ik raad je aan enkele topics door te lezen waarin het probleem ook centraal stond. Dergelijke topics zijn te vinden met de zoekfunctie, maar hier alvast twee: Probleem 1, probleem 2. De patch zal overigens geen invloed hebben op reeds geïnstalleerde mods. Bewerkt: 1 augustus 2007 door -Matthijs- Reageren
xgaming Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 (bewerkt) Download de patch die versie 1.0 maakt, ik zal hem even voor je opzoeken. Dan kan je wel de carspawner gebruiken P.s. welke mod is dat ? (de naam) EDIT: Hier is de downgrade patch Klik Bewerkt: 1 augustus 2007 door xgaming Reageren
-Omar- Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 JE hebt hier net al een topic over gemaakt REGELS. En je zie dat bij die patch er unknow version stond en toen heeeft -matthijs- het gezegd en nu maak je weer een topic? Maar heb je die topics die -Matthijs- zei bekeken en mischien heb je wel de no cd crack speel je SA met een cd of zonder CD? Reageren
.Timothy Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 xgaming, die patch gaat je versie downgraden naar V1.01, ik heb hem zelf ook gebruikt en er staat V1.01. En Silverbullet, je bent erin gestonken. Op de site van GTAWarehouse staat nl. de Farm Trailer onder Tiller te staan. De Tiller hoort weer onder Farm Trailer te staan waardoor je verkeerde info krijgt. De Utility van gebruikt dus de Farm Tiller, die eigenlijk dus achter Farm Trailer hoort.... Verder waar je om vroeg, je kan de farmtrailer op de boerderijen van de Badlands vinden. De Tiller die jij nodig hebt, is helaa suit het spel gehaald, en is alleen met NoobMode of andere carspawners te krijgen. Reageren
GTA_XP Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 Met versie 1.01 en versie 1 kan je toch wel goed modden. Behalve versie 2. Reageren
Silverbullet Geplaatst: 1 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 (bewerkt) Werkt die noobmode wel voor mijn versie? (1.01) En ja ik had per ongeluk dubbel topic aangemaakt omdat ik bij eentje foutmelding kreeg. Maar die tiller kan die ook achter de utility van? Als dat gaat is mijn probleem, volgens mij, alsnog opgelost. Hier zijn de 2 mods: http://www.gtainside.com/download.php?do=d...ad&id=12888 http://www.gtainside.com/download.php?do=d...ad&id=10034 bij deze ziet kwaliteit er bagger uit, maar ik gok erop dat het ingame beter is Bewerkt: 1 augustus 2007 door Silverbullet Reageren
-Omar- Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 (bewerkt) Jep volgens mij werkt de noobmode met alle versies (weet het niet zeker sorry) EN je tweede probleem weet ik niet. Met de noobmode moet je naar DIT topic gaan hier staat er meeer over in. Ik hat even geen toegang dus daarom staat het nu zo Bewerkt: 1 augustus 2007 door gtaman122 Reageren
.Timothy Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 Het ligt eraan welke jij bedoelt Silverbullet, als jij de Tiller die op GTAWarehouse staat aangegeven bedoeld, dan is dat voor mij de Farm Trailer. Als je de echte Tiller bedoelt, die daar dus als Farm Trailer staat aangeven, dan moet deze achter de Utility Van, alleen is de Tiller die daarachter kan uit het spel gehaald, om onbekende reden. Die is dus met NoobMode te spawnen. Als je de Tiller bedoelt die op GTAWarehouse staat, dan is dat de Farm Trailer, en die Farm Trailer kan achter de Tractor. Hopelijk snap je iets van mijn uitleg Reageren
xgaming Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 (bewerkt) @ VWO-er Dan staat het in de download database verkeerd: Deze patcher veranderd je GTA spel terug naar de eerste versie van Grand Theft Auto San Andreas 1.00 EU versie. Bewerkt: 1 augustus 2007 door xgaming Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.