siebke33 Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 Ik heb het spel geïnstalleerd en alles gedaan en zo en start ik het spel op. En dan duw ik op start game en dan laad hij laat hij een stukje van voorfilm zien. En dan slaat hij af start computer opnieuw op. Weet iemand waarom dat is? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 siebke33 zei: Ik heb het spel geïnstalleerd en alles gedaan en zo en start ik het spel op. En dan duw ik op start game en dan laad hij laat hij een stukje van voorfilm zien. En dan slaat hij af start computer opnieuw op. Weet iemand waarom dat is? Dit kan eigenlijk aan heel wat dingen liggen. Het kan bijvoorbeeld liggen aan beschadigde bestanden, of er is bijvoorbeeld iets mis met de hardware van je PC. Laten we eerst even naar dat tweede punt kijken. Vergelijk de hardware van je PC even met de minimale systeemeisen van GTA. Je hardware kun je zien door naar 'Start' > 'Uitvoeren' te gaan en daar 'dxdiag' in te voeren. Op het scherm die je dan krijgt, zullen de tabbladen 'systeem' en 'beeldscherm' de belangrijkste informatie geven. Vergelijk deze met de eisen van San Andreas: Een tweede oorzaak kan een beschadigd bestand zijn. Dit kan gebeuren doordat de installatie bijvoorbeeld niet helemaal vlekkeloos is gegaan. In dat geval kun je even proberen GTA opnieuw te installeren. Je kunt firewall, beveiliging en dergelijke uitzetten tijdens de installatie, maar dit is niet per definitie nodig. Het kan echter wel zijn dat deze dingen de installatie 'belemmeren'. Tot slot heb je hoop ik San Andreas wel origineel, want vaak komt het voor dat illegaal gedownloade software het niet goed doet en er zulke problemen optreden. Reageren
siebke33 Geplaatst: 1 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 -Matthijs- zei: siebke33 zei: Ik heb het spel geïnstalleerd en alles gedaan en zo en start ik het spel op. En dan duw ik op start game en dan laad hij laat hij een stukje van voorfilm zien. En dan slaat hij af start computer opnieuw op. Weet iemand waarom dat is? Dit kan eigenlijk aan heel wat dingen liggen. Het kan bijvoorbeeld liggen aan beschadigde bestanden, of er is bijvoorbeeld iets mis met de hardware van je PC. Laten we eerst even naar dat tweede punt kijken. Vergelijk de hardware van je PC even met de minimale systeemeisen van GTA. Je hardware kun je zien door naar 'Start' > 'Uitvoeren' te gaan en daar 'dxdiag' in te voeren. Op het scherm die je dan krijgt, zullen de tabbladen 'systeem' en 'beeldscherm' de belangrijkste informatie geven. Vergelijk deze met de eisen van San Andreas: Een tweede oorzaak kan een beschadigd bestand zijn. Dit kan gebeuren doordat de installatie bijvoorbeeld niet helemaal vlekkeloos is gegaan. In dat geval kun je even proberen GTA opnieuw te installeren. Je kunt firewall, beveiliging en dergelijke uitzetten tijdens de installatie, maar dit is niet per definitie nodig. Het kan echter wel zijn dat deze dingen de installatie 'belemmeren'. Tot slot heb je hoop ik San Andreas wel origineel, want vaak komt het voor dat illegaal gedownloade software het niet goed doet en er zulke problemen optreden. Bedankt ik zal even kijken of er iets mis is. Reageren
Limbolander Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 kan ook aan je voeding liggen want de pc slaat af Reageren
siebke33 Geplaatst: 1 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 Ik kom er echt niet uit wat je allemaal zegt kan je me nog andere dingen doorgeven. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.