Rivel Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 Hallo allemaal! Ik zat te denken of het mogelijk is om peds te zetten op plaatsen waar nog geen peds zijn in SA, denk maar aan bv. Area 69... Maar, is dit mogelijk om te doen? En weet iemand ene utt. of zou ieman dme dit kunnen uitleggen? Alvast bedankt! Rivel Reageren
GTA_XP Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 (bewerkt) Hallo allemaal!Ik zat te denken of het mogelijk is om peds te zetten op plaatsen waar nog geen peds zijn in SA, denk maar aan bv. Area 69... Maar, is dit mogelijk om te doen? En weet iemand ene utt. of zou ieman dme dit kunnen uitleggen? Alvast bedankt! Rivel Ja, het is mogelijk te doen wat jij vraagt. En ik neem aan dat jij redelijk met 3ds kan werken, heh? >>KLIK<< voor de tut. Bewerkt: 1 augustus 2007 door GTA_XP Reageren
Rivel Geplaatst: 1 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 Dankje, maar gaat dit ook voor peds? Want daar doet Apple cars? En hoe kan je instellen wie er wandelt? Reageren
GTA_XP Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 Dankje, maar gaat dit ook voor peds? Want daar doet Apple cars? En hoe kan je instellen wie er wandelt? Dit geld voor alle mensen. Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 Ik heb met deze tool een path gemaakt in npf maar hoe zet ik dit nu in GTA zelf. http://www.gtaforums.com/index.php?showtop...t&p=3841297 Tom Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.