GTA Gangstah Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 Na de missie Phnom Penh '86 kan je de missie chopper checkpoints gaan doen volgens WikiGTA maar bij mij daar die heli's er niet weet hoe dat komt? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 Na de missie Phnom Penh '86 kan je de missie chopper checkpoints gaan doen volgens WikiGTA maar bij mij daar die heli's er niet weet hoe dat komt? Volgens mij klopt de informatie op WikiGTA dan niet, want ik meende dat deze 'chopper checkpoints' beschikbaar zijn na de missie 'Rub Out' en niet na de missie 'Phnom Penh '86' zoals op WikiGTA aangeven wordt. Ik kan het natuurlijk ook mis hebben, dus ik weet het niet geheel zeker. Reageren
GTA Gangstah Geplaatst: 1 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 Na de missie Phnom Penh '86 kan je de missie chopper checkpoints gaan doen volgens WikiGTA maar bij mij daar die heli's er niet weet hoe dat komt? Volgens mij klopt de informatie op WikiGTA dan niet, want ik meende dat deze 'chopper checkpoints' beschikbaar zijn na de missie 'Rub Out' en niet na de missie 'Phnom Penh '86' zoals op WikiGTA aangeven wordt. Ik kan het natuurlijk ook mis hebben, dus ik weet het niet geheel zeker. Dat zou dan best wel eens kunnen kloppen want ik heb ook nog een andere savegame en daar ben ik al voorbij de missie Rub Out en daar is de missie chopper checkpoints wel beschikbaar. Reageren
alliedtroper Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 het is na rub out! ( daar komt toch een sein dat je dan die missies kan doen )?? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.