rev Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 (bewerkt) Hoi , Het zal misschien heel stom klinken , maarre ... hoe doe je een drive-by ? Ik heb het een heel eind kunnen redden zonder, maar nu ben ik bij "A home in the hills", en ik geloof dat ik het nu toch echt nodig heb ... Ik speel een legale versie, maar in het boekje kon ik het niet vinden. Ook zelf zoeken lukte me niet... Alvast bedankt. gr.Jeroen ps. nu ik toch bezig ben ... ik heb alle safehouses gekocht, maar wat moet ik daar nu mee ? Moet ik die garages volzetten met auto's ? En zo ja, moet ik die dan importeren, of kan ik ze gewoon "jacken" ? Bewerkt: 1 augustus 2007 door rev Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 (bewerkt) Hoi ,Het zal misschien heel stom klinken , maarre ... hoe doe je een drive-by ? Ik heb het een heel eind kunnen redden zonder, maar nu ben ik bij "A home in the hills", en ik geloof dat ik het nu toch echt nodig heb ... Ik speel een legale versie, maar in het boekje kon ik het niet vinden. Ook zelf zoeken lukte me niet... Alvast bedankt. gr.Jeroen Een drive-by kun je uitvoeren door naar rechts of links te kijken. Dit kan met 'Q' en 'E'. 'Q' om naar links te kijken en 'E' om naar rechts te kijken. Terwijl je een richting inkijkt, druk je je RCTRL in om te schieten met het wapen. De wapens waarmee je een drive-by kan uitvoeren zijn de machine guns, hieronder vallen de Tec-9, Micro SMG en SMG. Het kan natuurlijk zijn dat jou toetsinstellingen afwijken dan die van mij, maar dat verwacht ik niet. ps. nu ik toch bezig ben ... ik heb alle safehouses gekocht, maar wat moet ik daar nu mee ? Moet ik die garages volzetten met auto's ? En zo ja, moet ik die dan importeren, of kan ik ze gewoon "jacken" ? Die savehouses zijn er eigenlijk alleen om je spel op te slaan. Een verder doel hebben ze niet, behalve dan dat ze meetellen voor de 100%. Je hoeft die garages niet persé vol te stampen met voertuigen. Ze zijn er eerder voor om een voertuig mee op te slaan die je bijvoorbeeld wilt behouden. Bewerkt: 1 augustus 2007 door -Matthijs- Reageren
rev Geplaatst: 1 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 ok, bedankt ! ik ga het gelijk uitproberen ! gr.Jeroen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.