Silverbullet Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 Ik heb een savegame nodig voor versie 1.01 Ik heb al verschillende geprobeerd maar ze werken allemaal niet, moet je savegame gelijk zijn aan je versie? Of ligt het eraan dat ik Gta gemod heb? Reageren
.Timothy Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 (bewerkt) Als je je Main.scm en Script.img hebt gemod, doen je savegames het inderdaad niet meer. Hieronder heb ik links geplaatst naar V1 en V2 files, plak deze in '...\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\script'. En inderdaad, de savegame-versie moet overeenkomen met de versie van je GTA San Andreas. V1 files V2 Files Nu moeten je savegames het als het goed is wel weer doen. Veel plezier nog met GTA San Andreas! Bewerkt: 1 augustus 2007 door VWO-er Reageren
Silverbullet Geplaatst: 1 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 Als ik die 2 bestanden verander, gebeurt er dan verder ook nog iets met mijn mods? OF kan dat niet? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 Als ik die 2 bestanden verander, gebeurt er dan verder ook nog iets met mijn mods? OF kan dat niet? Nee, je mods staan helemaal buiten deze bestanden. De bestanden zullen enkel effect hebben op jou savegame, niet op de rest van het spel. Je kunt dus gewoon doorgaan met het spelen, maar dan wel op een andere savegame. Reageren
Silverbullet Geplaatst: 1 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 (bewerkt) Ik heb de bestanden van V1 gedownload. en als ik dus nu opstart en load game doe dan begint hij met laden maar als ie klaar is krijg ik zwart scherm en fout melding met rapport verzenden/ niet verzenden etc. Ligt dit aan de verkeerde versie van de savegame? Ik heb btw versie 1.01 bij SA Bewerkt: 1 augustus 2007 door Silverbullet Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 Ik heb de bestanden van V1 gedownload. en als ik dus nu opstart en load game doe dan begint hij met laden maar als ie klaar is krijg ik zwart scherm en fout melding met rapport verzenden/ niet verzenden etc.Ligt dit aan de verkeerde versie van de savegame? Ik heb btw versie 1.01 bij SA Let je er wel op dat je nu ook de juiste savegame probeert te laden? De bestanden die 'VWO'er je net gaf zijn namelijk voor V1 enV2. Dat betekent dus dat je voor de 'V1 bestanden' V1 savegames nodig hebt en voor de 'V2 bestanden' V2 savegames nodig hebt. Ik vermoed dat je nu wat in de war bent, dus ga even naar deze map: '(C:)' > 'Program Files' > 'Rockstar Games' > 'GTA San Andreas' > 'Data' > 'Script'. Kijk daar hoe groot het bestand 'script.img' is. Is het bestand 568 kB, dan moet je een savegame voor V1 downloaden. Is het bestand 562 kB, dan moet je een savegame voor V2 downloaden. Reageren
Silverbullet Geplaatst: 1 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 Ik heb de bestanden van V1 gedownload. en als ik dus nu opstart en load game doe dan begint hij met laden maar als ie klaar is krijg ik zwart scherm en fout melding met rapport verzenden/ niet verzenden etc.Ligt dit aan de verkeerde versie van de savegame? Ik heb btw versie 1.01 bij SA Let je er wel op dat je nu ook de juiste savegame probeert te laden? De bestanden die 'VWO'er je net gaf zijn namelijk voor V1 enV2. Dat betekent dus dat je voor de 'V1 bestanden' V1 savegames nodig hebt en voor de 'V2 bestanden' V2 savegames nodig hebt. Ik vermoed dat je nu wat in de war bent, dus ga even naar deze map: '(C:)' > 'Program Files' > 'Rockstar Games' > 'GTA San Andreas' > 'Data' > 'Script'. Kijk daar hoe groot het bestand 'script.img' is. Is het bestand 568 kB, dan moet je een savegame voor V1 downloaden. Is het bestand 562 kB, dan moet je een savegame voor V2 downloaden. Of ik nu V1 of V2 download maakt verder niks uit met welke versie ik heb? Reageren
-Omar- Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 Heh? wat beoel je nou weer jij hebt versie 1.1 toch? Dan moet je d8 ik savegames van v1.0 hebben(v staat voor version) probeer die eens. Reageren
.Timothy Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 Ik heb de bestanden van V1 gedownload. en als ik dus nu opstart en load game doe dan begint hij met laden maar als ie klaar is krijg ik zwart scherm en fout melding met rapport verzenden/ niet verzenden etc.Ligt dit aan de verkeerde versie van de savegame? Ik heb btw versie 1.01 bij SA Let je er wel op dat je nu ook de juiste savegame probeert te laden? De bestanden die 'VWO'er je net gaf zijn namelijk voor V1 enV2. Dat betekent dus dat je voor de 'V1 bestanden' V1 savegames nodig hebt en voor de 'V2 bestanden' V2 savegames nodig hebt. Ik vermoed dat je nu wat in de war bent, dus ga even naar deze map: '(C:)' > 'Program Files' > 'Rockstar Games' > 'GTA San Andreas' > 'Data' > 'Script'. Kijk daar hoe groot het bestand 'script.img' is. Is het bestand 568 kB, dan moet je een savegame voor V1 downloaden. Is het bestand 562 kB, dan moet je een savegame voor V2 downloaden. Of ik nu V1 of V2 download maakt verder niks uit met welke versie ik heb? Wel degelijk, de versie van de savegame moet overeenkomen met de versie van je GTA San Andreas. Zoals je eerder al vroeg ik ook beantwoord had... En inderdaad gtaman122, V1 en V1.01 is allebei V1. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.