Jump to content

Naam van de Binco in Ganton (Los Santos)

Recommended Posts

Geplaatst:

Toch gewoon de Binco?

Anders moet je mischien (ik denk dat het niet zo is) in je dat bestanden kijken, mischien staat het daar in.

Anders zou ik het niet weten:(

Geplaatst: (bewerkt)

Kijk eens in deze lijst.. :Y

Edit: hmm, ik heb ze zelf nog niet echt kunnen vinden in die lijst. Toch lijkt mij dat de buitenkant in de gta3.img moet zitten en het interieur ervan in de gta_int.img. En in IMGTool zoeken (F2 dacht ik) op 'binco' levert ook geen resultaten?

Bewerkt: door K.O.
Geplaatst:
Kijk eens in deze lijst.. :Y

Edit: hmm, ik heb ze zelf nog niet echt kunnen vinden in die lijst. Toch lijkt mij dat de buitenkant in de gta3.img moet zitten en het interieur ervan in de gta_int.img. En in IMGTool zoeken (F2 dacht ik) op 'binco' levert ook geen resultaten?

Ik heb al in die lijst gekeken, geen resultaat. En in de IMG Tool vind hij ook niks. Ik heb het ook al met de map viewer geprobeert, maar als ik voor de Binco zit en op de rechter muisknop druk veranderd San Andreas in allemaal rare vlakken :? . Kan iemand anders het met de Mapviewer voor mij proberen :engel: ?

Met de mapviewer kom ik uit op BarberBlock1_LAe.dff en templae2land.txd. En ik begin me nu af te vragen of ik wel het goede gebouw heb. BarberBlock klinkt namelijk niet echt als een Binco :S

Edit: nou, templae2land.txd klopt in ieder geval. net gecontroleerd in TXD Workshop.

Bewerkt: door K.O.
Geplaatst:
Met de mapviewer kom ik uit op BarberBlock1_LAe.dff en templae2land.txd. En ik begin me nu af te vragen of ik wel het goede gebouw heb. BarberBlock klinkt namelijk niet echt als een Binco :S

Edit: nou, templae2land.txd klopt in ieder geval. net gecontroleerd in TXD Workshop.

Het zou best de goede kunnen zijn, want volgensmij zit er naast de Binco wel een kapper, alleen daar kan je niet naar binnen. En ze hebben het over ''BarberBlock''. :cya:

Met mapviewer kan je dat heel simpel bekijken ,zal het ff doen :D

[edit]Gekeken , de naam van de DFF is Barberblock1_LAE.dff en de textures heten Templae.txd

Bewerkt: door Galiorix
Geplaatst:

bedankt, ik heb hem gevonden. Maar weet iemand de naam van het interior van de Binco? Ik heb die namelijk nodig voor mijn Zeeman Textielsupers mod (zie Textures & Modelling Showroom).

Alvast bedankt,

JelleVD :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...