Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:
Wie weet hoe je mods moet plz vertel het me in dit onderwerp _O__O__O__O__O__O__O__O__O_

ik begrijp niet echt wat je bedoelt,Er staat Wie weet hoe je mods moet...Wat dan?

Geplaatst:
Wie weet hoe je mods moet plz vertel het me in dit onderwerp

ik begrijp niet echt wat je bedoelt,Er staat Wie weet hoe je mods moet...Wat dan?

Ik denk dat 'menniemen' zich afvraagt hoe je mods kan installeren. Ik heb ooit eens een bericht gemaakt waarin ik uitleg geef over hoe je bepaalde mods installeert, dus bij deze:

1) Gebouwen

Ik versta hieronder de gebouwen die een ander uiterlijk krijgen. Dat ander uiterlijk bestaat uit textures die met de IMG Tool moeten worden geïnstalleerd. Die zogenaamde textures hebben '.txd' extensies. Deze moeten in de GTA3.img toegevoegd worden met de IMG Tool. Je moet de reeds bestaande bestanden vervangen met die van de mod.

2) Voertuigen

Voertuigen installeren kan je op twee manieren; met SAMI dat staat voor 'San Andreas Mod Installer' of met de 'IMG Tool'. Persoonlijk raad ik je SAMI aan aangezien dit werkt als een automatische installer. De IMG Tool daarin tegen is een wereld van verschil. Het is vrijwel steeds toevoegen en het verwijderen van bestanden. Het is overigens wel zo dat je bij SAMI het meeste kans hebt op een fout.

Om je allemaal te vergemakkelijken zijn er verscheidene tutorials te vinden waarin wordt uitgelegd hoe je met beide programma's een voertuig installeert.

• 1]
Tutorial IMG Tool
2] Tutorial IMG Tool
3] Tutorial SAMI
Download IMG Tool!
Download SAMI

Ik hoop dat het je lukt aan de hand van de bovenstaande tutorials. Maak wel even een kopie van je bestanden! Mocht het fout gaan dan heb je de originele bestanden altijd achter de hand.

Let op: Zorg ervoor dat je V1 hebt, anders zal deze en overigens geen enkele andere mod het doen. Download en installeer daarom voor de zekerheid deze patch.

3) User Tracks

Om je eigen nummers in San Andreas te kunnen beluisteren, moet je je nummers in je map 'User Tracks' zetten, die kan je vinden in je 'GTA San Andreas User Files'. En die map kun overigens je vinden in de map 'Mijn Documenten.' Daarna, als je je nummers in de map hebt gezet, start je je spel en ga naar 'Options > Audio Options > User Track Options', en druk dan op 'Scan User Tracks'. Daarna kun je je spel loaden, tot slot moet je als als muziekzender moet je 'User Track Player' nemen.

4) Wapens

Wapens bestaan uit 2 soorten bestanden meestal, een '.DFF' bestand en een '.TXD' bestand. Stel je voor, je download een mod die de AK47 vervangt. De bestanden die zich in de mod bevinden zijn dan 'AK47.dff' en 'AK47.txd'. Deze twee bestanden staan ook in de GTA3.img. Jij moet ervoor zorgen dat je de originele bestanden vervangt met die van je mod. Hoe je dat doet wordt hier uitgeleged. Als voorbeeld wordt een voertuig genomen, maar het installeren van wapens gaat op dezelfde manier. Let er wel op dat je de meest recente IMG Tool download.

5) Skins/Tattoos

Net zo als wapens, bestaan ook de skins en tattoos uit een een '.DFF' bestand en een '.TXD' bestand. Ook hier moet je net get reeds bestaande bestand vervangen met die van de mod, in de GTA3.img. Eigenlijk is deze installatie precies hetzelfde als die van de wapens.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik denk dat e vraag is hoe moet je mods instaleren.

Dat hangt er vanaf wat voor mods ik denk zelf dat je carmods bedoelt (automods)

Dan raad ik je aan om DIT door te lezen hier staat het i je kan het ook doen met een automatische automod instaler genaamd SAMI(San Andreas Mod Instaler) Daar is DEZE TUT voor.

Veel succes ermee :tu:

mvr gtaman122

EDIT: Sorry mods voor dubel post ik was eerder maar ik had toen geen toegang en moet het weeer opnieuw doen sorry _O_

Bewerkt: door gtaman122

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...