Rogier0202 Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 wie wilt me helpen steeeds als ik een mod installeed staat er een fout melding bij het laden of hij loop vast in het spel Reageren
Bigstijn Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 (bewerkt) Heb je wel versie 1? Het is alleen mogelijk om in V1 te modden. Hier is een patch te vinden om V2.0 te downgraden naar V1.0 Je kan hem hier vinden Hier nog wat info over de versies : V1: Staat nergens in het spel. V1.1: Staat rechtsonderin het hoofdmenu V2.0: Staat rechtsonderin het hoofdmenu Ik hoop dat dit je geholpen heeft. Bewerkt: 1 augustus 2007 door Bigstijn Reageren
-_- Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 is je pc wel goed genoeg? of je moet terug naar de winkel om een niuwe te vragen als die van medeiamarkt is vrag je geld terug want al de spelen zij louw! Reageren
Rogier0202 Geplaatst: 1 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 (bewerkt) ja mijn computer is er geschikt voor en had dat bestand al heb het ook al handmatis gedaan dus Bewerkt: 1 augustus 2007 door Rogier0202 Reageren
-Omar- Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 ja mijn computer is er geschikt voor en had dat bestand al heb het ook al handmatis gedaan dus Hoe bedoel je met:en had dat bestand al heb het ook al handmatis gedaan dus. Mischien ligt het aan hoe je de mod installerd doe je het met IMG tool of met SAMI (San Andreas Mod Instaler) Verder kant ik niks bedenken succes ermee Reageren
Rogier0202 Geplaatst: 1 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 (bewerkt) ja mijn computer is er geschikt voor en had dat bestand al heb het ook al handmatis gedaan dus Hoe bedoel je met:en had dat bestand al heb het ook al handmatis gedaan dus. Mischien ligt het aan hoe je de mod installerd doe je het met IMG tool of met SAMI (San Andreas Mod Instaler) Verder kant ik niks bedenken succes ermee ik doe het img tool want sami geeft veel fouten Bewerkt: 1 augustus 2007 door Rogier0202 Reageren
-Omar- Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 Dan raad ik je toch aan om DIT nog een keer te lezen. Heb je hem met een CD of zonder CD? mvg gtaman122 Reageren
Rogier0202 Geplaatst: 1 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 hoezo met of zonder cd gta heb ik met cd Reageren
-Omar- Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 hoezo met of zonder cd gta heb ik met cd Het kan zijn dat je een NO-CD-crack hebt dan hoef je geen cd te gebruiken. Maar dat wou ik weten omdat anders die patch niet werkt en dan kan je ook geen mods instaleren. mischien moet je je San Andreas helemaal opnieuw instaleren en dan die patch eroverheen en dan proberen een auto erin te zetten het is een idee. veel succes ermee Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.