Jump to content

GTA SA Probleem

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Als ik GTA SA speel doet hij het prima, alleen er is één klein probleem. Hij loopt op de gekste momenten vast. Soms na 5 minuten, soms pas na een half jaar. Er zitten een aantal car-mods in het spel. Waar zou dit vastlopen aan kunnen liggen en bestaat er eventueel een patch voor.

Ik heb ook nog een tweede vraag en dat is bijvoorbeeld op de website www.grandtheftauto.fr kun je prachtige car en bike-mods downloaden, maar bijvoorbeeld bijna alle Harley-Davidson motoren willen niet met SAMI worden geïnstalleerd. Is dit een bekend probleem?

Hopelijk kan iemand met deze ( met name het eerste probleem) helpen.

Mvg,

Robin

Geplaatst:
Hallo,

Als ik GTA SA speel doet hij het prima, alleen er is één klein probleem. Hij loopt op de gekste momenten vast. Soms na 5 minuten, soms pas na een half jaar. Er zitten een aantal car-mods in het spel. Waar zou dit vastlopen aan kunnen liggen en bestaat er eventueel een patch voor.

Ik heb ook nog een tweede vraag en dat is bijvoorbeeld op de website www.grandtheftauto.fr kun je prachtige car en bike-mods downloaden, maar bijvoorbeeld bijna alle Harley-Davidson motoren willen niet met SAMI worden geïnstalleerd. Is dit een bekend probleem?

Hopelijk kan iemand met deze ( met name het eerste probleem) helpen.

Mvg,

Robin

Ik denk niet dat de car-mods het zijn die GTA laten vast lopen, anders had je denk ik wel een ritme gezien in het vastlopen. Elke keer als je bij een gedownload voertuig in de buurt kwam, bijvoorbeeld. Het vastlopen zelf kan op verschillende manieren. Hij kan bijvoorbeeld abrupt vastlopen. Je hoort dan ineens niets meer en je kunt ook niets meer doen. Dan is er nog een andere vastloper, namelijk dat je alleen nog geluid hoort, maar het beeld blijft hangen. Welke van deze twee krijg jij? Hij kan overigens zomaar vastlopen als de boel in je PC te warm wordt, dit kan mede komen door een defecte cooler/koeler. Je zou eventueel deze patch kunnen downloaden die enkele bugs verhelpt.

Het is inderdaad bekend dat je met SAMI geen motoreren en scooters kan installeren. Echter kan dit volgens mij wel met GGMM, een ander progamma om voertuigen automatisch mee te installeren.

Geplaatst:

Bij mij is het het geval dat je het geluid nog wel hoort, maar het beeld compleet vast blijft staan, en als ik daarna CTRL+ALT+DELETE doe, dan loopt het geluid ook vast, dan neemt hij een loop van ongeveer van 5 seconden zeg maar. Maar bij het beeld kan je echter niks meer veranderen dat staat compleet vast en je kan niks anders doen dan als het wil het programma beïndigen of de stekker van je computer er volledig uittrekken.

Over het andere probleem, ik zal de GGMM Mod eens uitproberen kijken of dat werkt!

Nadat ik de patch die je had gegeven had gedownload, deed GTA SA het helemaal niet meer, dus heb ik maar besloten hem compleet opnieuw te installeren. Ook alle car-mods zitten er weer in, en alles werkt weer naar behoren.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...