Ninoke Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 Yu, Bigstijn en ik zijn bezig aan een mod maar we weten niet hoe we de standaard auto's in SA moeten aanpassen moet dit in sketchup of 3ds max gebeuren? Greetz Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 Wat bedoel je met aanpassen ? Van texture veranderen of anders modellen ? In geval van het eerste gebruik je txd workshop, in het tweede gebruik je Zmodeler of 3dsmax. Tom Reageren
Ninoke Geplaatst: 1 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 (bewerkt) Wat bedoel je met aanpassen ? Van texture veranderen of anders modellen ?In geval van het eerste gebruik je txd workshop, in het tweede gebruik je Zmodeler of 3dsmax. Tom We zijn van plan om 3ds max te gebruiken maar hoe zet ik die standaard autos daarin? en wat i kbedoel met aanpassen:zo bv een extra luchthapper of andere velgen of de achterkant helemaal anders maken van die kleine aanpassingkjes Bewerkt: 1 augustus 2007 door Ninoke Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 Je download eerst deze tool : http://www.gtagarage.com/mods/show.php?id=1503 dan start je Spark op en open je de gta3.img. 2. Zoek naar de naam van je auto, selecteer de dff en export hem. Download KAM's scripts : http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=218318 3. Open 3dsmax en klik op het hamertje rechts zoek daar naar DFF IO 4. Kruis "as vehicle parts" aan ? (niet zeker) 5. Klik op import en selecteer de dff en klik op ok. Tom Als het niet zo duidelijk is vraag maar of zoek naar een tut ofzo ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.