Jump to content

Hoe standaard auto's aanpassen?


Recommended Posts

Geplaatst:

Yu,

Bigstijn en ik zijn bezig aan een mod maar we weten niet hoe we de standaard auto's in SA moeten aanpassen moet dit in sketchup of 3ds max gebeuren?

Greetz

Geplaatst:

Wat bedoel je met aanpassen ? Van texture veranderen of anders modellen ?

In geval van het eerste gebruik je txd workshop, in het tweede gebruik je Zmodeler of 3dsmax.

Tom :cya:

Geplaatst: (bewerkt)
Wat bedoel je met aanpassen ? Van texture veranderen of anders modellen ?

In geval van het eerste gebruik je txd workshop, in het tweede gebruik je Zmodeler of 3dsmax.

Tom :cya:

We zijn van plan om 3ds max te gebruiken maar hoe zet ik die standaard autos daarin?

en wat i kbedoel met aanpassen:zo bv een extra luchthapper of andere velgen of de achterkant helemaal anders maken van die kleine aanpassingkjes ^_^

Bewerkt: door Ninoke
Geplaatst:

Je download eerst deze tool : http://www.gtagarage.com/mods/show.php?id=1503

dan start je Spark op en open je de gta3.img.

2. Zoek naar de naam van je auto, selecteer de dff en export hem.

Download KAM's scripts : http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=218318

3. Open 3dsmax en klik op het hamertje rechts zoek daar naar DFF IO

4. Kruis "as vehicle parts" aan ? (niet zeker)

5. Klik op import en selecteer de dff en klik op ok.

Tom :cya:

Als het niet zo duidelijk is vraag maar of zoek naar een tut ofzo ?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...