mixie100 Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 Goedenavond ik heb een vraagje zouden jullie de mods erin kunnen zetten voor mij want mij lukt het niet Als het kan zeg maar wat ik hier neer moet zetten welke map ofso M.V.G mixie100 Reageren
superjetze Geplaatst: 2 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2007 ooh ik kan wel mods in VC zetten maar welke mod? beetje faage topic... Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 2 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2007 ooh ik kan wel mods in VC zetten maar welke mod?beetje faage topic... Hij wil graag weten hoe je mods in het spel zet, ik neem aan voor San Andreas. In principe maakt dat ook niet zoveel uit, aangezien het installeren van mods voor Vice City en San Andreas nagenoeg hetzelfde is. Een mod is een heel breed onderwerp, dus het zou handiger zijn als 'mixie100' even aangeeft welke mod hij graag wil installeren. Mods installeren kun je het beste doen met de IMG Tool en deze tutorial. In die tutorial word uitgelegd hoe je '.dff' en '.txd' vervangt. Dat moet je meestal bij elke mod doen, dus ik raad je aan de tutorial eens te volgen. Overigens kunnen wij geen mods voor je in het spel zetten. Dit gaat bijvoorbeeld niet via savegames, maar via je eigen bestanden van het spel. Je moet dus helemaal zelf mods in het spel zetten, maar met die tutorial moet dat vast niet zo'n groot probleem worden, lijkt me. Succes en als er nog vragen zijn horen we ze wel! Reageren
mixie100 Geplaatst: 2 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 augustus 2007 (bewerkt) Ik zit met een probleem ik heb een mod gesinstallereerd een mercedes ik heb dat helemaal gedaan volgens de tutorail maar de eerste keer dat ik hem opstarte zij de pc unhandeld conceptions en dan allemaal cijfers en de twedde keer dat ik het spel opstarte is het beeld van voren dus dat ik tommy's gezicht zie weten jullie hoe ik dit kan verhelpen. heb beeld met unhandeld conceptions was te kort om een print screen te maken plzzz zouden jullie me willen helpen Bewerkt: 2 augustus 2007 door mixie100 Niet om een slotje vragen S.V.P. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.