grovemember Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 yu ik wou gta v en vcs een met elkaar vergelijken door de negatieve en positieve dingen op te somen als ik ieks vergeten ben voeg je het er maar aan toe vice city stories voordelen -je kan zwemmen -empire buildings -je kan je eigen gang maken -beter grafics(vind ik) -free richten met wapens vice city voordelen -vercetti estates(vind ik gw het beste savehouse van alle gta's) -betere verhalenlijn -moeilijker om geld te verdienen -wijze kleren(vind ik toch) vice city stories nadelen -minder missies -geen hawaii hemtje(wat ik toch mis) -rap uitgespeeld -rap veel te veel geld vice city nadelen -je kan niet zwemmen -geen free richten dat is wat ik kan vinden vergelijk ezlf en geef je meningwat is nu beter vcs of vc? alvast veel gameplezier Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 2 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2007 idd maar bij vcs voordelen je kan je gangleden rekruteren je hebt jetski's vcs nadelen je hebt geen vliegtuigen ( buiten de skimmer dan gerekend soms te makkelijke missies vc nadelen je kan je gangleden niet rekruteren je hebt geen jetski's ook geen vliegtuigen Reageren
Scarface92 Geplaatst: 2 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2007 yu ik wou gta v en vcs een met elkaar vergelijken door de negatieve en positieve dingen op te somen als ik ieks vergeten ben voeg je het er maar aan toevice city stories voordelen -je kan zwemmen -empire buildings -je kan je eigen gang maken -beter grafics(vind ik) -free richten met wapens vice city voordelen -vercetti estates(vind ik gw het beste savehouse van alle gta's) -betere verhalenlijn -moeilijker om geld te verdienen -wijze kleren(vind ik toch) vice city stories nadelen -minder missies -geen hawaii hemtje(wat ik toch mis) -rap uitgespeeld -rap veel te veel geld vice city nadelen -je kan niet zwemmen -geen free richten dat is wat ik kan vinden vergelijk ezlf en geef je meningwat is nu beter vcs of vc? alvast veel gameplezier Met Gta Vice City kan je wel free richten bij de PC versie..Of heb je het over de playstation 2 versie? Reageren
Indycar series Geplaatst: 2 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2007 (bewerkt) Ik ben het een heel gedeelte met je eens,maar op een paar punten ook niet: vice city stories voordelen -je kan zwemmen -empire buildings -je kan je eigen gang maken -beter graphics -free richten met wapens Nieuwe voertuigen ,zoals de Polaris V8 en de Streetfighter Oude auto's komen terug,zoals de BMX Veel meer boten,zoals de Jet Ski vice city voordelen -vercetti estates -betere verhalenlijn -moeilijker om geld te verdienen(Je kunt best veel geld verdienen ) -wijze kleren(vind ik toch) Goede sfeer vice city stories nadelen -minder missies Je heb dan weinig missies,je hebt ook nog Empire Building en allerlei races. -geen hawaii hemtje -rap uitgespeeld -rap veel te veel geld (is handig voor mensen die de storyline nog niet hebben uitgespeeld ,vooral voor o.a. wapens ) vice city nadelen -je kan niet zwemmen -geen free richten Je krijgt nieuwe Outfits die je zo af en toe niet kunt vinden(in mijn geval) Blauw is nieuw Groen=ben ik het mee eens Rood=ben ik niet mee eens(staat soms reden achter) En dit vind ik allemaal goed en niet goed. En SNIPER44,je hebt nog een vliegtuig op het vliegveld staan, zie dit .Dit is de Biplane in VCS. Overigens,ik vind VCS toch iets beter dan VC. Bewerkt: 2 augustus 2007 door Indycar series Reageren
Kinzorro Geplaatst: 3 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2007 Nog even een opmerking, grovemember. In GTA:VCS heb je eigenlijk wel degelijk een ''Hawaï''-shirt, namelijk de Cuban Style-outfit! Deze kun je best vergelijken met een shirt uit Vice City En wat betreft de mindere missies heb je idd gelijk in...maar ik vind GTA:VCS beter Reageren
profile Geplaatst: 3 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2007 positief: empire building 8/10 leuke kledij 7/10 toch mooie graphics aangezien PSP(denk maar aan LCS) 10/10 negatief: vliegtuig 2/10 bugs 1/10 minder leuke missies 3/10 totaal: 31/60 kan dus beter hoor. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.