kelwin Geplaatst: 2 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2007 ik heb de savegame van A home in the hills gedownload ik start san andreas op , load game klik a home in the hills aan maar dan zie ik , u was met een bewerking bezig deze gegevens zijn mogelijk verloren gegaan , kan ie mand me helpen Reageren
.Timothy Geplaatst: 2 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2007 (bewerkt) Kan kloppen, je hebt waarschijnlijk de verkeerde versie gedownload. Kijk eens in '...\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\script' naar het bestand 'Script.img'. Is het 568 kB dan heb je te maken met V1(Versie 1) of is het 562 V2(Versie 2). Als je V1 hebt, moet je savegames van V1 downloaden, en niet V2. Andersom ook niet. In deze topics staan alle savegames: Versie 1 Savegames/Versie 2 Savegames. Als je 'A Home in the Hills' nog wilt doen, moet je de savegame van de missie ervoor downloaden, wil je de volgende missies gaan doen download dan de savegame van 'A Home in the Hills'. Groeten, VWO-er Bewerkt: 2 augustus 2007 door VWO-er Reageren
Silverbullet Geplaatst: 2 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2007 Dat precies heb ik ook allemaal geprobeerd maar nog steeds sluit hij mijn SA af. Terwijl ik zeker weet dat ik de juiste save game heb en ook de juiste bestanden gedownload, kan het nog iets anders zijn? of is me spel gewoon **** Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 2 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2007 Dat precies heb ik ook allemaal geprobeerd maar nog steeds sluit hij mijn SA af. Terwijl ik zeker weet dat ik de juiste save game heb en ook de juiste bestanden gedownload, kan het nog iets anders zijn? of is me spel gewoon **** De kans is aanwezig dat het wel aan je spel ligt, maar deze kans acht ik zeer klein. Ik vermoed gewoon nog steeds dat je iets verkeerd doet. De kans is zo groot dat je ergens iets fout doet, bijvoorbeeld het starten van de verkeerde savegame. Welke versie heb je overigens oorspronkelijk? Deze versie kun je zien in het hoofdmenu. Staat er 'V1' of niets, dan heb je V1. Staat er 'V2', dan heb je V2. Opnieuw installeren kan in dit geval handig zijn, aangezien je dan ook zeker weet voor welke versie je savegames moet downloaden. Je hoeft dan helemaal geen bestanden meer te vervangen, want voor zovel V1 als V2 zijn er momenteel savegames. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.