JelleVD Geplaatst: 2 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2007 Heey Forumers, Ik ben bezig met de Zeeman Textielsupers mod. De buitenkant is al klaar, alleen ik moet de binnenkant nog doen. (Screenshot genomen in Mapviewer) Groetjes, JelleVD Reageren
J-star Geplaatst: 2 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2007 Hij is wel uniek, maar aangezien ik binco niet kan vergelijken met zeeman want zeeman verkoopt ook schoolspullen handdoeken en derg, daarom zou een andere winkel wenselijker zijn, maar toch een 7,5 voor de moeite en de screens zien dr alsnog goed uit! Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 2 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2007 Hierboven@:Hij gaat toch ook de binnenkant veranderen Als je beginner bent is dit echt een top-prestatie 8/10 Reageren
J-star Geplaatst: 2 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2007 @hierboven ja, maar hij gaat alleen de logos veranderen neem ik aan Reageren
JelleVD Geplaatst: 2 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 augustus 2007 Ik heb nu ook het interior gedaan : Vinden jullie hem goed genoeg als download? Rate hem! Groetjes, JelleVD Reageren
gta-pilot Geplaatst: 2 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2007 top man ik wil hem wel hebben Reageren
EyeOnMe Geplaatst: 2 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2007 Mooi gedaan! En ik vind dat je de zeeman het beste ipv Binco kon nemen...Welke winkel zou beter geweest zijn dan? Misschien ook echt de kleren aanpassen Reageren
JelleVD Geplaatst: 2 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 augustus 2007 Ik denk dat ik de kleding ook ga veranderen. Misschien wel alle winkelketens in San Andreas . Misschien zijn er wel mensen die me willen helpen? En Ontopic: Blijf raten en zeg wat beter kan ! Groetjes, JelleVD Reageren
Ninoke Geplaatst: 2 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2007 (bewerkt) Ik denk dat ik de kleding ook ga veranderen. Misschien wel alle winkelketens in San Andreas . Misschien zijn er wel mensen die me willen helpen? En Ontopic: Blijf raten en zeg wat beter kan !Groetjes, JelleVD Aangezien kleren alleen maar .txd's zijn kan ik je wel helpen ik ben namelijk texture modder In de down base staan een paar dingen van mij >>DIT<< is een bloed texture voor de katana die ik heb gemaakt en >>DIT<< is een texture voor het "true grime street cleaners" bord ik kan dus voor je kleren en billboards veranderen PS:dat billboard heb ik voor mijn gang Kwark is dope gemaakt Bewerkt: 2 augustus 2007 door Ninoke Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 2 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2007 Ik vind hem niet zo, de textures zijn nogal lage kwaliteit en het euro teken klopt natuurlijk niet met de dollar in Amerika, waar het zich afspeelt. Misschien kan je betere textures zoeken en ook een ped maken met Zeeman werkkleding aan, en die achter de toonbank zetten... Reageren
JelleVD Geplaatst: 3 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2007 Ik vind hem niet zo, de textures zijn nogal lage kwaliteit en het euro teken klopt natuurlijk niet met de dollar in Amerika, waar het zich afspeelt. Misschien kan je betere textures zoeken en ook een ped maken met Zeeman werkkleding aan, en die achter de toonbank zetten... Okee, maar de zeeman is toch ook een nederlandse winkel? En in Nederland hebben we geen Dollar$ ! JelleVD Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 3 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2007 Misschien kan je de kleren van de verkoopster ook veranderen naar een T-shirt van zeeman met een naamkaartje ofzo.Dat maakt de modificatie realistischer,Ik hoop dat je nog z'n mod maakt en nog veel succes! Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 De textures van de logo's zijn een beetje pixelig. Probeer een groter logo. Die aanbiedingen zijn wel leuk. Dat €/$ gedoe vind ik nog het minste, want ik heb tog een mod dat je de $ bij geld veranderd in € Reageren
-_- Geplaatst: 6 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2007 wat een mod?? steet in barnd! Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 6 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2007 Leuke mod jellevd! Ik geef het een 8. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.