-_- Geplaatst: 2 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2007 (bewerkt) hoe kom je aan een vriendin! wel in gta as! Bewerkt: 2 augustus 2007 door -_- Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 2 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2007 hoe kom je aan een vriendin! wel in gat as! Deze vriendinnen kun je opzoeken gedurende het spel. De vriendinnen zijn op bepaalde plekken te vinden, en kunnen, mits je aan de eisen voldoet, jouw vriendin worden. Bij de ene vriendin moet je bijvoorbeeld voldoende fat hebben, bij de andere een hoog sex-appeal. Omdat dit best verschilt van elkaat, raad ik je aan alle Oysters te zoeken. Als je alles gevonden hebt, zal het je vriendin niet meer uitmaken of je dik of dun bent. Twee vriendinnen leer je sowieso in de storyline kennen, namelijk Denise in de missie ' Burning Desire'. En Millie in de missie 'Key to Her Heart'. De rest van de vriendinnen zul je zelf moeten zoeken. Lees voor meer informatie over de dates deze pagina even door. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 2 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2007 even nog wat informatie waneer je ze krijgt. Denise Robinson Waar vind ik haar: Na de missie Burning Desire vind je haar vlak bij je eigen huis. Wanneer is ze thuis: 00:00 - 6:00 & 16:00 - 00:00 Waar wil ze eten: Het cafe wat bijna om de hoek is. Waar wil ze dansen: De enige dansclub in Los Santos. Hoe hard wil ze rijden: Vrij rustig, het liefst bij haar in de buurt. Tijdens rondrijden wil ze wel Drive-By's uitvoeren op jouw vijanden, de Ballas of Vagos, maar als je politie-sterren hebt schiet ze ook op politie. Dit vult de Fun-meter erg snel Helena Wankstein Waar vind ik haar: Je vindt haar soms op het dak van de Ammu-Nation in Blueberry. Ze wil pas met je daten als je maximaal 25% spieren, 25% vet en een hoog sexappeal hebt. Als je een date met haar hebt vind je haar in het niemandsland van Flint County. Wanneer is ze thuis: 08.00 - 12.00 & 14.00 - 02.00 Waar wil ze eten: In de bar in Rodeo Waar wil ze dansen: De enige dansclub in Los Santos Hoe hard wil ze rijden: Rustig in haar omgeving Michelle Cannes Waar vind ik haar: Je vindt haar soms in de rijschool. Ze wil pas met je daten als je minstens 50% vet en een hoog sexappeal hebt. Als je een date met haar hebt vind je haar in het noorden van San Fierro. Wanneer is ze thuis: 00.00-12.00 Waar wil ze eten: Je moet haar naar het dichtstbijzijnde "glaasje" brengen... Waar wil ze dansen: De enige dansclub in San Fierro Hoe hard wil ze rijden: Vrij hard, maakt niet uit waar EXTRA DATE: Je stapt bij haar in de auto en laat je rondrijden terwijl jij zo min mogelijk doet. Katie Zhan Waar vind ik haar: Je vindt haar soms in het noordoostelijke hoekje van het golfterrein in San Fierro. Ze wil pas met je daten als je minimaal 75% spieren en een hoog sexappeal hebt. Als je een date met haar hebt vind je haar in het noorden van San Fierro. Wanneer is ze thuis: 12.00-00.00 Waar wil ze eten: De bar achter haar huis Waar wil ze dansen: De enige dansclub in San Fierro Hoe hard wil ze rijden: Vrij zacht, maar niet bij haar huis Barbara Schternvart Waar vind ik haar: Je vindt haar soms op de parkeerplaats van het politiebureau in El Quebrados. Ze wil pas met je daten als je minimaal 50% vet en een hoog sexappeal hebt. Als je een date met haar hebt vind je haar op het politiebureau. Wanneer is ze thuis: 00.00-06.00 & 16.00-00.00 Waar wil ze eten: De bar bij de snelweg in haar buurt Waar wil ze dansen: Gelukkig gebeurt dit bijna nooit, ze woont er namelijk erg ver vandaan. Als ze wel wil dansen, kan dit in zowel San Fierro als Las Venturas. Hoe hard wil ze rijden: Vrij zacht, bij haar "huis" Millie Perkins Waar vind ik haar: Na de missie 'Key to her Heart' vind je haar in het noorden van Las Venturas Wanneer is ze thuis: 12.00-22.00 Waar wil ze eten: Het restaurant ten zuidwesten van haar huis Waar wil ze dansen: De enige dansclub in Las Venturas Hoe hard wil ze rijden: Gemiddeld, rond haar huis EXTRA DATE: Trek je Gimp Suit aan en ga naar haar toe, automatisch seks, en de date is voorbij ik hoop dat hier ook wat aan hebt Bron: WikiGTA >>> Door Dutchy3010: Graag in het vervolg de bron erbij zetten, nu heb ik het voor je gedaan .<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.