Jump to content

beroemde mensen in IV


kamranoi

echte personage's...goed idee?  

60 leden hebben gestemd

  1. 1. echte personage's...goed idee?

    • nee eigenlijk nie daar kunnen ze net als 50cent woedend om worden...
      17
    • ja dat lijkt mij wel leuk.
      41
  2. 2. wat zou het dan moeten worden

    • rapper
      12
    • zanger
      19
    • of president............
      27


Recommended Posts

Misschien een leuk idee; een persiflage op Bush; hoe hij heel t land (of de hele wereld) naar de haaien werkt :puh:

Zolang ze al die neppe "gangstah" rappers er maar uit laten. Echt GEEN rap(pers) aub...

Ben ik het helemaal mee eens ... die rappers beginnen me ook de keel uit te hangen :puh:

Maaruh, zit Phill Collins in GTA VC???? Geef mij info a.u.b.!! wanneer zie je 'm dan?

nee in vice city stories. je ziet ook het optreden van hem in gta vcs in de trailer (of een van de :puh: ik weet niet of er meerdere zijn) ervan.

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien een leuk idee; een persiflage op Bush; hoe hij heel t land (of de hele wereld) naar de haaien werkt :puh:

Zolang ze al die neppe "gangstah" rappers er maar uit laten. Echt GEEN rap(pers) aub...

Ben ik het helemaal mee eens ... die rappers beginnen me ook de keel uit te hangen :puh:

Maaruh, zit Phill Collins in GTA VC???? Geef mij info a.u.b.!! wanneer zie je 'm dan?

Jep, Phil Collins is een personage in GTA:VCS (niet GTA:VC) die je rond 70% van het verhaallijn tegenkomt (geschat)...je moet enkele heftige missies doen vol actie ennuh...naja ik zal je maar niet te veel vertellen want ik wil niet alles bederven snappie :D...Veel geluk verder en je komt Phillie ooit nog wel tegen naarmate je meer speelt!

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien een leuk idee; een persiflage op Bush; hoe hij heel t land (of de hele wereld) naar de haaien werkt :puh:

Zolang ze al die neppe "gangstah" rappers er maar uit laten. Echt GEEN rap(pers) aub...

Ben ik het helemaal mee eens ... die rappers beginnen me ook de keel uit te hangen :puh:

Maaruh, zit Phill Collins in GTA VC???? Geef mij info a.u.b.!! wanneer zie je 'm dan?

Jep, Phil Collins is een personage in GTA:VCS (niet GTA:VC) die je rond 70% van het verhaallijn tegenkomt (geschat)...je moet enkele heftige missies doen vol actie ennuh...naja ik zal je maar niet te veel vertellen want ik wil niet alles bederven snappie :D...Veel geluk verder en je komt Phillie ooit nog wel tegen naarmate je meer speelt!

Oeh vette shit :D haha ik wist dat niet! (vind Phill Collins namelijk echt goed!) Dis voor mij een rede om toch maar een playstation nog te kopen om de stories erop te spelen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Doe mij die verschrikkelijk vervelende PARIS Hilton en BRITNEY SPEARS er in, die lui staan al in het nieuws als ze een scheet laten, kan ik ze ff een koppie kleiner maken , Digitaal dan.

Verder mogen ze er van mij zoveel indoen als maar kan

Link to comment
Delen op andere websites

Doe mij die verschrikkelijk vervelende PARIS Hilton en BRITNEY SPEARS er in, die lui staan al in het nieuws als ze een scheet laten, kan ik ze ff een koppie kleiner maken , Digitaal dan.

Verder mogen ze er van mij zoveel indoen als maar kan

Hahah mij maakt het niet zo veel uit wie er in komt :puh: De President lijkt me wel lache.

Link to comment
Delen op andere websites

De graphics zijn nu zo goed dat Celebrities heel makkelijk te herkennen zijn. Ik wil eigenlijk dat sommige peds gewoon losjes gebasseerd zijn op beroemdheden. Gewoon celebs die niet zo opvallen.

Ik vond ook dat LL cool J in GTA SA dat hij er egt niet op leek :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

ja dat hoop ik ook,

net zoals Phil Collins die was wel echt vet!!!! _O_:D:tu::dans:^_^

maar nog een vraagje:

was de voice-actor van "Phil Collins" ook ¨Phil Collins zelf???

sterker nog pilly heeft ze3lfs een nummer speciaal voor gta geschreven meld wikgta.

Link to comment
Delen op andere websites

ik zou het echt tof vinden moesten er bekende mensen in voorkomen en zeker presidenten,

eens lekker een poepje laten ruiken.

hahaha ik zie bush al vlugten als je hem probeert te vermoorden.

overigens vond ik dat ryder best wel veel leek op Eazy-e.

maar die ene mannetje die gebaseerd was op die persoon uit boyz 'n the hood leek er egt niet op net aals die zogenaamde LL cool J

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...