Grove St. Geplaatst: 2 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2007 Ik heb een vraag, op mijn wiki staat onderaan: Deze pagina is het laatst bewerkt op 12:12, 30 jul 2007. Deze pagina is 5.039 maal bekeken. Inhoud is beschikbaar onder de GNU Free Documentation License 1.2. Privacybeleid Over WikiBond Voorbehoud Nu is het natuurlijk belangrijk dat ik weet wat het betekent. Betekent dit dat iedereen informatie kan kopieren? Want ik wil natuurlijk, dat zoals WikiGTA dat niet mag. (alleen voor prive gebruik). Heb ik bij de installatie een verkeerd hokje aangevinkt? Kan ik dat nu nog veranderen? Kan ik het via de scripts doen? Etc.. Wie kan mij raad geven? Reageren
SummerBase Geplaatst: 2 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2007 Ik kan je wel op weg helpen, maar eigenlijk is dat niet nodig denk ik, want je hebt het zelf al goed geraden. Voor meer details en informatie kun je op WikiPedia kijken, voor het desbetreffende adres klik je hier en dan opent vanzelf de pagina van de GNU license. Wel wil ik er aan toe voegen dat het niet de bedoeling is om met deze licentie gegevens te kopiëren en op een andere site te zetten. Dus mensen mogen volgens mij niet complete stukken gebruiken, maar ze mogen het wel voor zichzelf gebruiken (dus niet publiceren), maar je kunt ook zelf een privacy verklaring maken. Waar je dit aan moet passen weet ik niet, maar daarvoor zou je op de Wikipedia documentatie kunnen kijken of uiteraard google. Reageren
Grove St. Geplaatst: 2 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 augustus 2007 Oke, want op de WikiMedia IRC zeiden ze dat de Disclaimer de GNU tegenspreekt.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.