Froodooo Geplaatst: 2 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2007 Als je wilt dat andere mensen jouw game ook kunnen spelen, dan moet je een zogenaamde Executable maken. Dat is eigenlijk de .exe file waarmee de meeste andere spellen ook worden opgestart. Om dit te doen, ga je simpel naar File -> Create Executable (zoiets, ik weet het niet precies meer). Als je dan die 'Executable' hebt gemaakt, kun je hem aan andere mensen spelen. Als mensen daar dan op klikken, kunnen ze gewoon jouw spel spelen. Reageren
Big Playahh Geplaatst: 2 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 augustus 2007 Als je wilt dat andere mensen jouw game ook kunnen spelen, dan moet je een zogenaamde Executable maken. Dat is eigenlijk de .exe file waarmee de meeste andere spellen ook worden opgestart.Om dit te doen, ga je simpel naar File -> Create Executable (zoiets, ik weet het niet precies meer). Als je dan die 'Executable' hebt gemaakt, kun je hem aan andere mensen spelen. Als mensen daar dan op klikken, kunnen ze gewoon jouw spel spelen. cool bedankt ik ga het meteen probeeren Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.