CJINTHAHOUSE Geplaatst: 22 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2004 <_< Je moet dus meerdere bedrijven hebben en alle huizen maar die heb ik al. IK heb nu de burger shot gehad. Maar je moet ook een of ander hotel hebben! WAAr en HOE?! Please help... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 22 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2004 Dat is het Valet Parking Lot Hotel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 22 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2004 wanneer kun je die kopen dan? ik ben nu al aan het eind van het spel, maar ik kan hem nog niet kopen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Slimm Geplaatst: 22 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2004 Waar staat dat hotel? bij die valet mannetjes? Die mannetjes zijn echt vet Als je dat met een auto bij hun gaat staan en als je dan uitstapt nemen ze je auto mee naar die garage Maar Let Op : Als je nitro hebt, gebruiken ze die :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-TX Geplaatst: 22 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2004 Maar Let Op : Als je nitro hebt, gebruiken ze die :lol: Ja idd dat heb ik ook vaak dan rijden hun vet hard tegen een muur in de garage. Maar volgens mij zei se7en al welke bedrijven je moet hebben want ik weet alleen die <_< die hij genoemd heeft. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenTheMen Geplaatst: 22 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2004 Deze bedrijven moet je hebben: RS HAUL CJ's garage Vank Hoff Hotel Burger Shot Wang Cars Zero's RC Shop Hippy Shopper Airstrip Hunter Quarry Een gast uit me klas zegt dat als je 100% hebt uitgespeelt je na wat extra's die niet meetellen een 24/7 kan kopen en een golfclub. Maar ik weet niet of dit kan want ik heb nog niet 100% Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.