suppertuning Geplaatst: 2 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2007 hoe krijg je een politiepak!! ik snap er niks van en hoe krijg je een race pak?? ik heb met allebij de meisjes verkreing Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 2 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2007 Date met barbara, en 100% dan krijg je het! Klik. Hier kan je meer vinden! Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 2 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2007 (bewerkt) Je krijgt een politiepak door 100% datingprogress te halen met Barbara Schternvart, je moet echt 100% progress met haar halen en dan krijg je dat pak. Voor dat Racepak geld hetzelfde, alleen dan moet je 100% dating progress hebben met Michelle Cannes. Ik weet niet precies waar het fout gaat met daten, dat kan je misschien nog uitleggen, maar als je gewoon date en ze vindt de date leuk moet het goed gaan. Meer informatie over de dates vind je hier. Bewerkt: 2 augustus 2007 door Jow Tommy Verceti Reageren
Froodooo Geplaatst: 2 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2007 (bewerkt) Je kunt op deze pagina alle 'dates' bekijken die er in San Andreas zijn. Het is een handige pagina, want je kunt de vindplaatsen van deze meiden zien, maar ook wat je krijgt als je een 100% date met ze hebt. Hier zie je waar je dat racepak en politiepak krijgt: Racepak bij Michelle Cannes Politiepak bij Barbara Schternvart Veel succes met het daten! [Edit]Ik was niet de eerste zo te zien... Bewerkt: 2 augustus 2007 door Froodooo Reageren
Arne Bruylants Geplaatst: 2 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2007 Het is wel erg jammer dat de outfits van je vriendinnen geen enkel nut hebben . Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 2 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2007 Jep en dan ook nog eens het feit dat het lelijke pakken zijn.... Het politiepak klopt niet eens Reageren
MartyCeha Geplaatst: 3 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2007 Dat hillbilly pak is toch wel leuk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.