Jump to content

hoe krijg ik een politiepak?

Recommended Posts

Geplaatst:

hoe krijg je een politiepak!! ik snap er niks van en hoe krijg je een race pak?? :duh: ik heb met allebij de meisjes verkreing

Geplaatst: (bewerkt)

Je krijgt een politiepak door 100% datingprogress te halen met Barbara Schternvart, je moet echt 100% progress met haar halen en dan krijg je dat pak.

Voor dat Racepak geld hetzelfde, alleen dan moet je 100% dating progress hebben met Michelle Cannes.

Ik weet niet precies waar het fout gaat met daten, dat kan je misschien nog uitleggen, maar als je gewoon date en ze vindt de date leuk moet het goed gaan.

Meer informatie over de dates vind je hier.

Bewerkt: door Jow Tommy Verceti
Geplaatst: (bewerkt)

Je kunt op deze pagina alle 'dates' bekijken die er in San Andreas zijn. Het is een handige pagina, want je kunt de vindplaatsen van deze meiden zien, maar ook wat je krijgt als je een 100% date met ze hebt. Hier zie je waar je dat racepak en politiepak krijgt:

Racepak bij Michelle Cannes

Politiepak bij Barbara Schternvart

Veel succes met het daten! ;)

[Edit]Ik was niet de eerste zo te zien... :puh:

Bewerkt: door Froodooo
Geplaatst:

Jep en dan ook nog eens het feit dat het lelijke pakken zijn.... Het politiepak klopt niet eens

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...