Jump to content

bijsluiter


PrI3sT

Recommended Posts

  • Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    9

  • JasonStatham

    8

  • PrI3sT

    6

  • Naudin

    3

daar weten wij op dit moment net zo veel vanaf als jij..

hoe bedoel je :bonk::?

jij vraagt of rockstar weer dezelfde soort handleiding/krantje erbij doet als vorige gta's..maar hoe moeten wij dat nou weten :puh: daar is nog niks over bekend, dus wij weten ook niet of ze dit weer doen.

het is een hele nieuwe gta (reeks misschien zelfs), dus misschien gaan ze een hele andere richting in en vinden ze dat het foldertje dat je bij de 3-reeks er steeds bij kreeg alleen bij die versie past/hoort.

maar wat er bijgeleverd word in het doosje e.d. komen we waarschijnlijk pas te weten vlak voor de release of zelfs pas op de release zelf.

Link to comment
Delen op andere websites

daar weten wij op dit moment net zo veel vanaf als jij..

hoe bedoel je :bonk::?

jij vraagt of rockstar weer dezelfde soort handleiding/krantje erbij doet als vorige gta's..maar hoe moeten wij dat nou weten :puh: daar is nog niks over bekend, dus wij weten ook niet of ze dit weer doen.

het is een hele nieuwe gta (reeks misschien zelfs), dus misschien gaan ze een hele andere richting in en vinden ze dat het foldertje dat je bij de 3-reeks er steeds bij kreeg alleen bij die versie past/hoort.

maar wat er bijgeleverd word in het doosje e.d. komen we waarschijnlijk pas te weten vlak voor de release of zelfs pas op de release zelf.

ok nu versta ik je beter ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Hoewel de handleiding natuurlijk ongetwijfeld past bij de hedendaagse New York - GTA IV vibe. Misschien zelfs wel The New York Times :puh:

Haha, nee, ik denk niet dat het in de vorm van een krantje komt. Dat hebben ze al bij GTA LCS gedaan in de vorm van de krant the Liberty Tree. Ze bedenken toch de gekste dingen dus hopelijk worden we nog verrast :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Hoewel de handleiding natuurlijk ongetwijfeld past bij de hedendaagse New York - GTA IV vibe. Misschien zelfs wel The New York Times :puh:

Haha, nee, ik denk niet dat het in de vorm van een krantje komt. Dat hebben ze al bij GTA LCS gedaan in de vorm van de krant the Liberty Tree. Ze bedenken toch de gekste dingen dus hopelijk worden we nog verrast :dans:

dat ze weer verder basseren op die groep die fietsen en moto's verbied (de naam vergeten)

Link to comment
Delen op andere websites

@hierboven; ik denk neit dat ze oudere koeien uit de sloot gaan halen , het is een nieuw hoofdstuk in de GTA serie dus je zal weinig dingen van oudere gta's zien.

Ik denk van wel aangezien ze dat ook al met GTAIII , GTA Vice City en San Andreas deden. Dus gewoon een kaartje met de belangrijkere personen en locaties. Bovendien kan een kaartje best handig zijn als je op de vlucht bnt of om een route uit te stippellen voor een missie of iets dergelijks.

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat het gewoon weer een beetje wordt zoals San Andreas, dus gewoon een boekje met de handleiding en nep-reclames. En nog een kaart met achterop een poster van de skyline van Liberty City. Nog maar een half jaartje wachten dan weten we het al :duh: .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat het gewoon weer een beetje wordt zoals San Andreas, dus gewoon een boekje met de handleiding en nep-reclames. En nog een kaart met achterop een poster van de skyline van Liberty City. Nog maar een half jaartje wachten dan weten we het al :duh: .

nee, vanaf oktober nog maar een half jaartje wachten :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...