Flitskikker Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 Volgens mij is dit de demo: Klik. Daar op die site op "Zum download" klikken. Mvg, Flitskikker Reageren
Boris H. Geplaatst: 4 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 Dat is een russische MP demo. Maarja, ik probeer hem gewoon. In ieder geval bedankt. Weet iemnd of er ook nog een SP demo is? Die multiplayer ga ik toch niet spelen en mijn ervaring is over het algemeen dat multiplayer games minder soepel lopen dan SP games. Groetjes, Boris H. Reageren
Velaro Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 Nee, er is bij mijn weten geen SP demo. Wel spijtig, misschien moet je een paar reviews lezen of het vragen aan iemand die het spel heeft? Ik weet dat er iemand is hier die dit spel heeft, maar ben zijn naam vergeten. Reageren
ifc3 Geplaatst: 5 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 Ik heb de oplossing gevonden: Zet de draadloze netwerkkaart uit. Dat hielp, nu loopt het spel vloeiend. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.