PowerPats Geplaatst: 2 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2007 Hoe kan ik eindelijk eens goed landen met een vliegtuig kan iemand mij dat stapje voor stapje uitleggen ? ik heb gta sa voor de pc versie maar telkens als ik wil landen en mijn vliegtuig de grond raakt , stuitert hij op en neer en crasht uiteindelijk (sorry als hier al een guide ofz voor was) Reageren
Bigstijn Geplaatst: 2 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2007 (bewerkt) Je doet het als volgt: Stap1: Doe de wieltjes met ''2'' naar beneden. Stap2: Vlieg met het vliegtuig langzaam naar de grond toe. Stap3: Probeer zachtjes op de landingsbaan te landen. Stap4: Je zal een beetje op en neer gaan. Probeer zo goed mogelijk op de baan te blijven. Druk op spatie om te remmen. Stap5: Hou spatie zo lang mogelijk ingedrukt. Stap6: Gefeliciteerd, je bent gelandt Tips: Als het vliegtuig gaat stuiteren probeer het dan laag te houden met ''S'' intedrukken Bewerkt: 3 augustus 2007 door Bigstijn Reageren
Limbolander Geplaatst: 2 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2007 naar onder drukke als je de landingsbaan raakt en afremme dit kan met Vierkantje (ps2) en op pc heb je dat zelf wel ingestelt en dat blijve doen tot die stilstaat thats all! Reageren
Ninoke Geplaatst: 2 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2007 Voor welk vliegtuig is het dan kan ik een video tut maken Reageren
PowerPats Geplaatst: 3 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2007 zo een beetje alle maar vooral de AT-400 daar kan ik egt niet mee overweg. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 3 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2007 Nou je probeert te landen zeg je en dat lukt je niet,Doe gewoon wat ik zeg Landen: 1.Doe je wielen uit dit doe je door 2 op de PC te drukken (dat geld ook als je gaat opstijgen) 2.Kijk waar de baan is en druk al op S als je de baan ziet,Hij kan dan een beetje stuiteren maar probeer je landingskunsten op het spel te zetten 3.Als je op de baan bent druk je op SPATIE,Dat is een soort van handrem 4.Als je klaar bent met landen dan druk je op w om een beetje sneller te gaan (Ctrl + W ) <---Stijg je niet meteen op maar ga je sneller over het platvorm 5.Als het goed bent ben je geland en hoef je alleen maar een plekkie te zoeken! Nog véél succes,MVG gekkieJ01 Reageren
SWYV Geplaatst: 3 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2007 lol ik doe op ander manier 1- gewoon recht vliegen naar de landingsbaan = gemakkelijk om te landen 2- de vliegveld naderen en dan vertraag jij zoveel mogelijk tot het traag vliegt dus niet tot jij stilstaat in de lucht nee, gewoon nog beetje vooruit vliegen 3- wielen uitklappen en daarna voorzichtig op landingsbaan landen en dan druk jij met je neus van vliegtuig naar beneden om de zwaartekracht te drukken en remmen volledig (handrem + rem samen) of met hoge snelheid de landingsbaan naderen en wielen uitklappen en als jij ziet dat jij op 5m ben van de landingsbaan, ga eraf stappen en jij zal overleven! Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 3 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2007 Nou je probeert te landen zeg je en dat lukt je niet,Doe gewoon wat ik zegLanden: 1.Doe je wielen uit dit doe je door 2 op de PC te drukken (dat geld ook als je gaat opstijgen) 2.Kijk waar de baan is en druk al op S als je de baan ziet,Hij kan dan een beetje stuiteren maar probeer je landingskunsten op het spel te zetten 3.Als je op de baan bent druk je op SPATIE,Dat is een soort van handrem 4.Als je klaar bent met landen dan druk je op w om een beetje sneller te gaan (Ctrl + W ) <---Stijg je niet meteen op maar ga je sneller over het platvorm 5.Als het goed bent ben je geland en hoef je alleen maar een plekkie te zoeken! Nog véél succes,MVG gekkieJ01 Je vergeet iets, namelijk de toets die bij "steer forward/down" staat. Dit is volgens mij bij standaard controls gewoon het pijltje naar beneden, maar veel mensen passen die aan omdat het niet handig vliegt. Op het moment dat je dus op de baan komt, druk je die toets in. Dan stuiter je niet zo erg. Overigens ook uitkijken met die SPATIE, je kunt ook gewoon op de W drukken dan gaat het ook goed. Want als je bijvoorbeeld een hydra hebt, dan kan je geen spatie gebruiken, want dan richt je je wapen. En control gebruiken is dan al helemaal niet slim, want dan vuur je je raketten af Reageren
PowerPats Geplaatst: 3 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2007 Heel erg bedankt voor jullie reacties Ik zal er zkr gebruik van maken. Reageren
Nuke[NL] Geplaatst: 3 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2007 Nog een toevoeging: je kunt bij de aanvlucht beter de neus van het vliegtuig iets naar boven richten, dan land je eerst op de achterwielen, zoals het in het echt ook gaat. Je moet dan natuurlijk wel niet tegelijkertijd gas geven, anders daal je niet. S indrukken is zelfs beter. Nuke[NL] Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.