Jump to content

Denise Dansen

Recommended Posts

Geplaatst:

Het dansen met Denise ging vroeger heel makkelijk alleen nu draaien ze een ander liedje (Ain't Nothing But A G Thang) en hoe goed ik ook dans ze vind het nooit goed genoeg! Hoeveel punten moet je minimaal halen dan?

Geplaatst:

Ik dacht dat je aan het eind van het liedje minimaal op Good moet staan. Als je dat voor elkaar krijgt, dan vind ze het goed, en als je het nog hoger weet te krijgen, dan is dat natuurlijk nog beter. Na afloop van het dansen kun je meestal ook nog een zoen geven, maar of dat nodig is om de date nog meer te laten slagen weet ik niet.

Zorg er dus voor dat je minimaal Good haalt. ;)

Geplaatst:

Ik dacht dat je [/b]4000 punten moest halen weet het niet zeker.

ook goeie dingen op extra punten mee te scoren is bijv zoals Froodooo al zeg zoenen, je hebt ook goed autorijden als je botst vind ze dat niet leuk. Je kan het best nog even HIER kijken daar staat alles beschreven.

Veel succes

Geplaatst:

Als je vlak voor de date hebt bewaard en geen zin hebt om te gaan dansen kan je het spel ook opnieuw laden en een nieuwe date aangaan. De kans bestaat dat ze dan in plaats van dansen een andere date wil, dus rondrijden of eten. Op deze manier kan je dus 100% halen zonder ook maar één keer te hebben hoeven dansen. :sigaar:

• 2 weken later...
Geplaatst:

Dansen: Probeer natuurlijk zo veel mogelijk positieve reactie's te krijgen tijdens 't dansen, zoals Good. Probeer te voorkomen dat je Bad te zien krijgt, want dat verlaagt je puntenscore. Hoeveel punten je precies nodig hebt, weet ik niet, maar rond de 4000 lijkt me behoorlijk gepast, ja. Geef haar aan het eind van je date, voor je haar naar huis brengt, nog een zoen. Dat verhoogt de kans van een positieve date.

Rijden: Bots niet en probeer zo voorzichtig mogelijk je voort te bewegen in je voertuig. Volg wel haar commando's op voor een perfecte date. Als ze je vraagt snel te rijden, doe dat dan op een vrij open weg, waar niet zoveel verkeer ronddwaald.

Eten/Drinken: Het slimste is om hierbij gewoon naar een nette bar te gaan. Geen bar die je kunt vergelijken met de kledingwinkel Sub Urban. Geef hierbij ook aan 't eind van je date, voor je haar naar huis brengt, nog een zoen. Dat verhoogt de kans van een positieve date.

En behoudt het positieve, want anders dumpt ze je! :N

• 2 weken later...
Geplaatst:

ik heb hetzelfde probleem met millie dansen is nooit goed! en als ik met haar een eind moet rijden altijd verkeerd of te snel of te zacht :7 maar mijn ps2 versie is kapot ga nu SA op PC kopen en dan SA-MP downloaden, zal VWO-er wel mee helpen zei die

Geplaatst:
ik heb hetzelfde probleem met millie dansen is nooit goed! en als ik met haar een eind moet rijden altijd verkeerd of te snel of te zacht :7 maar mijn ps2 versie is kapot ga nu SA op PC kopen en dan SA-MP downloaden, zal VWO-er wel mee helpen zei die
Bij Millie Perkins raad ik je aan om gewoon altijd eerst het Gimp-Suit aan te trekken voordat je naar haar toe gaat voor een date. Zo hoef je nooit met haar uit eten, stukkie rijden of naar de disco en je krijgt elke keer een succesvolle date met +10% progress. Succes :koffie:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...