PrI3sT Geplaatst: 3 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2007 (bewerkt) wanneer krijg je een vw golf en een nissan skyline in carbon ik snap er niets van want ik heb al 98% in carrière Bewerkt: 3 augustus 2007 door bavo lievens Reageren
Rullez Geplaatst: 3 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2007 wanneer krijg je een vw golf en een nissan skyline in carbon ik snap er niets van want ik heb al 98% in carrière Asl je het kaartje neem met de overzichten en je selecteer een bepaalde race die je nog niet yheb gedaan dan zie je daar onder wat je vrij kans pelen. De meeste auto speel je trouwens vrij met Canyon duels Reageren
PrI3sT Geplaatst: 3 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2007 wanneer krijg je een vw golf en een nissan skyline in carbon ik snap er niets van want ik heb al 98% in carrière Asl je het kaartje neem met de overzichten en je selecteer een bepaalde race die je nog niet yheb gedaan dan zie je daar onder wat je vrij kans pelen. De meeste auto speel je trouwens vrij met Canyon duels ik heb alle races al gedaan ik moet alleen nog maar darius verslaan Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 3 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2007 En hem versla je niet heb ik begrepen (gelezen in dat andere topic) er staan tips van mij en van andere gtaF leden tussen als je die volgt win je de race waarschijnlijk wel! Reageren
PrI3sT Geplaatst: 4 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 (bewerkt) En hem versla je niet heb ik begrepen (gelezen in dat andere topic) er staan tips van mij en van andere gtaF leden tussen als je die volgt win je de race waarschijnlijk wel! het spijt me gekkie :$ ik zal de volgende keer m'n mond houden EDIT: yes ik heb hem verslagen met een dodge viper srt 10 en ik kreeg de skyline tesamen met de vw golf en de shelby mustan gt5000 Bewerkt: 5 augustus 2007 door bavo lievens Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.