joopykoopy Geplaatst: 3 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2007 heej mensen ik heb een pc (niet veel kracht zit er nu in...) een proccesor van 2.0 ghz een amd sempron... ik wil een nieuwe proccesor en tja ik heb de balle verstand van dat deel van de pc... maar goed ik wil eigelijk wat het snelste is dat ik voor deze kan inzetten (max is 70 euro) omdat ik wil wel sneller maar tja hij is al overgeclockt en nu wil hij (hooguit) nog een beetje hoger... en tips om hem nog verder te overclocken zijn ook altijd welkom... (standaart was dit een amd sempron 2200+) ik hoop dat jullie me hier mee kunnen helpen... joopykoopy Reageren
Limbolander Geplaatst: 3 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2007 volgens mij is die sempron al redelijk goed en overclocken heeft niet zoveel nut het is maar zon 20% beter ofzo en voor 70 euro krijg je denk ik geen betere. Reageren
ifc3 Geplaatst: 3 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2007 heej mensenik heb een pc (niet veel kracht zit er nu in...) een proccesor van 2.0 ghz een amd sempron... ik wil een nieuwe proccesor en tja ik heb de balle verstand van dat deel van de pc... maar goed ik wil eigelijk wat het snelste is dat ik voor deze kan inzetten (max is 70 euro) omdat ik wil wel sneller maar tja hij is al overgeclockt en nu wil hij (hooguit) nog een beetje hoger... en tips om hem nog verder te overclocken zijn ook altijd welkom... (standaart was dit een amd sempron 2200+) ik hoop dat jullie me hier mee kunnen helpen... joopykoopy Jij hebt Socket A, daar kun je vrijwel geen nieuwere processoren meer voor krijgen. Reageren
joopykoopy Geplaatst: 5 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 jammer tog bedankt voor de reacties dar word dus een nieuw moederplankje Reageren
ifc3 Geplaatst: 5 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 jammer tog bedankt voor de reacties dar word dus een nieuw moederplankje En nieuw geheugen en een nieuwe videokaart. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.