Ferre Geplaatst: 11 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2007 (bewerkt) Nu zorgen we ervoor dat iedereen naar andere forums gaan. Het graphics hier is een extraatje en het loopt nog best goed voor een non-graphics board. Een forum is niks zonder gebruikers, en de gebruikers zijn erg belangrijk. We kunnen beter meer en beter gaan raten dan ergens anders naar toe gaan. @ Levi: Goed gezegd Bewerkt: 11 augustus 2007 door Ferre Reageren
.Levi. Geplaatst: 11 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2007 Als ik dit zo allemaal lees en van de vorige topics dan doet het mij eerlijk waar veel pijn als moderator van het graphics forum.. Het voelt niet fijn als je eigen gfx-leden zo voor je ogen worden weggenomen door je concurrent. Helaas is het nog erger. Niet door je concurrent maar zelfs door je eigen "trouwe" klanten die andere vertellen waar ze beter kunnen wezen om een beter resultaat te krijgen. Ik ken ook heel veel andere gfx-sites, prima en tot de puntjes uitgewerkt. Maar lang niet al dat soort sites hebben leden die veel verstand hebben van graphics, goed raten en je daarbij de nodige tips geven. Het zijn sites waar alles draait om graphics vandaar dat ook elk lid op dat forum houdt van graphics waardoor je dus veel meer kans hebt op meerdere rates. Allemaal mooi en aardig alleen de rates die je daar krijgt zijn wat mij betreft ook niet optimaal. Dingen als (Looks awesome, keep doing this) - (Work on the lightning) - (I like the render you used) - (Not my style, but it's okay..), zijn allemaal erg leuk om te horen, je krijgt wel 2 pagina's met deze reacties. Natuurlijk doet dat je goed, dit motiveerd je alleen maar om door te gaan met graphics, maar lang niet alle beginners worden hier ook daadwerkelijk beter van en dat is nou juist wat ik graag wil bereiken op dit forum. Een ervaren graphicus zou misschien wel genoeg hebben aan een comment als: Work on the lightning. Een beginner heeft gewoon wat meer uitleg nodig. Hetgeen wat ik ook graag hier wil bereiken is dat er hier kwalitatief goed gerate wordt, daar hoeft een forum niet groot voor te zijn. Een beginnende graphicus zou hier dan waarschijnlijk sneller groeien dan op een graphics-forum met de rates die ik als voorbeeld gaf. Er zijn daar misschien wel veel tutorials, maar wat ik persoonlijk het belangrijkst vind is dat beginnende graphicussen zich goed voelen tussen leden die met veel liefde andere willen helpen beter te worden en daar kun je alleen maar voor zorgen als je het met deze stelling eens bent en er bereid bent om je hier voor in te zetten. Hier ben ik je dan ook erg dankbaar voor. Reageren
Lord of War Geplaatst: 11 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2007 Ik blijf hier m'n sig posten hoor, Levi. Ik denk niet dat de beginnende leden hier meer leren dan in andere GFX forums. Als we proberen voor betere uitgebreidere rates te geven zullen de beginners misschien wel meer leren dan in een GFX forum. Het zou ook veel leuker zijn en de leden zouden waarschijnlijk meer zin hebben om nog designs te maken en ze zo mooi mogelijk maken. Ik blijf hier in ieder geval mijn sigs posten. Ik ben en blijf een vaste klant. Reageren
.Syfes Geplaatst: 13 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2007 Ik blijf ook hier men sigs posten . Maar ik ga ergens anders om wat te leren . !Maar hier blijf ik zeker ! Reageren
Sunray Geplaatst: 13 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2007 idd ik volg soms wat tuts op andere forums maar dat is het ik blijf hier me sigs posten + raten. Reageren
S()nny Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 ik vind het egt een leuke site hoor maar nu wordt het hier gwoon een saaie boel.. als meer mensen gwoon ff reageren..!! op je sigs want ik hep nu al 2 x gehad dat ik een sig had gepost en geen comments Dat vind ik egt jammer.. bijvoorbeeld ook bij graphics battles & contests nu wordt egt heel weinig gestemd.. Reageren
RonaldVC Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 ik vind het egt een leuke site hoor maar nu wordt het hier gwoon een saaie boel..als meer mensen gwoon ff reageren..!! op je sigs want ik hep nu al 2 x gehad dat ik een sig had gepost en geen comments Dat vind ik egt jammer.. bijvoorbeeld ook bij graphics battles & contests nu wordt egt heel weinig gestemd.. Vergeet ook niet dat het nu vakantieperiode is, en dan is het over het algemeen een stuk rustiger dan normaal. Ik merk het voornamelijk met de battles, dat was voor de vakantieperiode een stuk drukker, net als vorig jaar rond deze tijd... Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 20 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2007 (bewerkt) ja ik kom nu net weer terug in de Graphics afdeling en het valt me gelijk op.... heb nu bijna 100vieuws 3 verschilledde versies van 1sig en 1 antwoord (bedankt voor die ene nog ) eerst was dat toch wel heel wat beter :S maar ja ik hoop dat na de vakantie wat meer mensen gaan posten ipv bekijken want 1% rate-gehalte van de kijkers is toch wel ziek.... >>> Door RonaldVC: Vergeet niet dat je zelf ook regelmatig in het topic kijkt, en daarmee het aantal "viewers" omhoog krikt..<<< ik heb een stuk of 5x gekeken : 1x om het te maken voor V2 voor V3 voor een reactie en zommaar 1xtje, voor de rest heb ik er niets te zoeken Bewerkt: 21 augustus 2007 door Plantebak Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.