Hannest Geplaatst: 3 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2007 Ik heb het op de pc, die achtervolging in End of the line met tenpenny lukt me steeds niet. Kunnen jullie me wat tips geven? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 3 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2007 Ik heb het op de pc, die achtervolging in End of the line met tenpenny lukt me steeds niet. Kunnen jullie me wat tips geven? Eigenlijk moet dit niet zo moeilijk zijn. Enige wat je moet doen is natuurlijk Tenpenny volgen. Ga hem zeker niet proberen in te halen, want het is zo ingesteld dat hij dan harder zal gaan. Laat je daarnaast ook niet afleiden door de Vagos die dingen naar je gooit. De auto zal er namelijk niet van kapot gaan. Mocht je de route zelf lastig vinden, dan kum je hem natuurlijk in je 'vrije tijd' ook even bijlangs rijden, om zo niet op onverwachtheden komen te staan. Een laatste tip; sla het spel altijd op, ook als de achtervolging weer mislukt is. Het spel zal er namelijk voor zorgen dat je niet alles weer opnieuw moet doen. Reageren
Hannest Geplaatst: 3 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2007 Nu, ik heb vooral last met sweet op te vangen, ik kan hem nu wel achtervolgen, maar als ik sweet moet opvangen dat lukt me nooit. Het is me al een stuk of 5 keer daar mislukt.. Reageren
Limbolander Geplaatst: 3 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2007 Nu, ik heb vooral last met sweet op te vangen, ik kan hem nu wel achtervolgen, maar als ik sweet moet opvangen dat lukt me nooit.Het is me al een stuk of 5 keer daar mislukt.. je komt daar op de snelweg ga in het begin al snel naar de rechter kant anders blijf je maybe in het midde haken en dan gewoon heel snel onder sweet gaan rijden je hoeft niet te wachten op die meter tot die leeg is ofzo, nee meteen gassen en dan heb je meteen sweet te pakken. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 3 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2007 In de ruime bocht kun je een groot stuk afsnijden. Let echter wel op de plantenbak die middenin staat. Daarnaast moet je eigenlijk zelf bepalen wat het best is; een stuk afsnijden of gewoon achter de brandweerwagen blijven rijden. Dit is mede bepalend door het verkeer dat er rondrijdt. Als er weinig verkeer is, raad ik je aan via links een stuk af te snijden. Als er veel verkeer is zal de brandweerwagen alleen maar het verkeer aan de kant duwen, dus in dat geval is het beter er gewoon achter blijven. Blijf oefenen en succes! Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 3 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2007 Ik zie dat je bij de laatste missie van Grand Theft Auto San andreas ben dat houdt in dat je bij de moeilijkste missie ben misschien kan je op wikigta kijken< Verder kan je naarDit filmpje kijken Succes! Reageren
dokkie88 Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 Ik heb hetzelfde probleem. Het probleem is waarschijnlijk omdat wij niet zo'n snelle computer hebben, want aan het filmpje te zien kunnen jullie met gemak de brandweerwagen inhalen, en wij kunnen niet eens in de buurt komen, laat staan inhalen. de resolutie is bij mij al op het laagst, terwijl we volgens mij toch een redelijk goede computer hebben. Misschien weten jullie een antwoord oid. groeten. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 Misschien kan je nog "draw distance" op wat minder streepjes zetten, en Visual FX Quility op "low". Dan heb je ook grote kans dat het wat sneller gaat. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 Misschien kan je nog "draw distance" op wat minder streepjes zetten, en Visual FX Quility op "low". Dan heb je ook grote kans dat het wat sneller gaat. Ik heb nog een tip; zet je 'frame limiter' aan. Deze zorgt ervoor dat het aantal FPS op één contstante lijn blijft, wat dus wil zeggen dat het beeld iets sneller gaat. Dit kan onder andere goed helpen bij de missie 'Stowaway', maar is net zo goed te gebruiken bij deze missie. Succes! Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 Het is ook niet de bedoeling dat je die brandweerwagen inhaalt! Je moet er gewoon achter blijven rijden, op sommige stukken zal de brandweerwagen wat verder weg zijn en op andere stukken kan je dichterbij komen. Het belangrijkste is dat je er vlak achter gaat rijden op het moment dat je aan de rechterkant een balkje ziet wat de grip van Sweet aangeeft, pas op dat moment moet je onder Sweet gaan rijden om hem op te vangen. Hiervoor heeft het dus geen zin om te gaan bumperkleven met de brandweerwagen laat staan inhalen wat volgens mij zo geprogrammeerd is dat dit onmogelijk is. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 Ik zie dat je bij de laatste missie van Grand Theft Auto San andreas ben dat houdt in dat je bij de moeilijkste missie ben misschien kan je op wikigta kijken< Verder kan je naarDit filmpje kijkenSucces! Als toevoeging op m'n eigen reactie kan je ook een reactie posten in het Savegame aanvraag forum Dan zult iemand de missie voor je doen!,je kan ook een missie downloaden die al gedaan is... V1=Door summerbase gedaan-V2=Door summerbase gedaan...JE scrolt naar beneden en dan zie je vanzelf welke missie je moet downloaden! Reageren
Hannest Geplaatst: 5 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 Misschien kan je nog "draw distance" op wat minder streepjes zetten, en Visual FX Quility op "low". Dan heb je ook grote kans dat het wat sneller gaat. Ik heb nog een tip; zet je 'frame limiter' aan. Deze zorgt ervoor dat het aantal FPS op één contstante lijn blijft, wat dus wil zeggen dat het beeld iets sneller gaat. Dit kan onder andere goed helpen bij de missie 'Stowaway', maar is net zo goed te gebruiken bij deze missie. Succes! En waar kan je dit allemaal aan en uitzetten (frame limiter enzo?)? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 5 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 En waar kan je dit allemaal aan en uitzetten (frame limiter enzo?)? Je kunt deze instellingen wijzigen in de opties. Om precies te zijn is dat hier: 'Options' > 'Display Setup' > 'Advanced'. Je kan daar de volgende dingen uitzetten: Draw distance Frame limiter Visual FX Quility Tevens kun je ook nog de 'resolution' lager zetten, maar dat is op zich niet nodig. Ik hoop dat het je gaat lukken met de missie, succes! Reageren
Hannest Geplaatst: 5 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 Ik de missie zojuist één keer gedaan en heb hem uitgespeeld! Bedankt allemaal voor de tips! Wat ga ik nu het beste doen? Reageren
Bigstijn Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 (bewerkt) Het is natuurlijk altijd leuk om de game 100% te krijgen, daardoor moet je alles doen wat je kan doen. Dus alle zijmissies en alle dingetjes verzamelen. Voor de 100% Checklist moet je hier kijken: 100% Checklist hier kan je alle dingen zien die je voor de 100% nodig hebt. Maar je moet bijvoorbeeld ook alle savehouse's hebben. En alle scholen gehaaldt hebben. Bewerkt: 7 augustus 2007 door Bigstijn Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.