Jump to content

ammu nation

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik kan niet naar ammo-nation, want je kan daar niet binnenkomen, ook heb ik op de kaart gekeken die bij het spel zat, daar zag ik het tekentje voor ammu-nation, ik ging daar naar toe maar ikkwam het niet tegen

wat moet ik nog doen voordat ik wapens kan kopen, en welke missie moet je dan halen (als dit het geval is)

Geplaatst:
Ik kan niet naar ammo-nation, want je kan daar niet binnenkomen, ook heb ik op de kaart gekeken die bij het spel zat, daar zag ik het tekentje voor ammu-nation, ik ging daar naar toe maar ikkwam het niet tegen

wat moet ik nog doen voordat ik wapens kan kopen, en welke missie moet je dan halen (als dit het geval is)

Missie Doberman, ik zal hem gelijk in de unlock lijst van het plattegronden forum zetten.

Geplaatst:

Dat heb ik nooit gehad ik kon volgens mij in begin al wapens halen. Probeer die grote ammu nation in los santos met die hele grote pistol boven het winkel.

Geplaatst:

je kan nog niet meteen in de ammunation in los santos je moet eerst een missie doen welke weet ik niet meer maar als je die missie heb gedaan dan kan je er pas in

Geplaatst:

ff offtopic maar ik had gehoord dat je gratis ammo kon krijgen ofzo via de ammu nation training hoe kan ik dat doen???

Geplaatst:
ff offtopic maar ik had gehoord dat je gratis ammo kon krijgen ofzo via de ammu nation training hoe kan ik dat doen???

coowl, alleen ik kan het niet halen, ik vind die training met de ak 47 moeilijk <_<

Geplaatst:

coowl, alleen ik kan het niet halen, ik vind die training met de ak 47 moeilijk <_<

gwn hitman level halen d.m.v gang wars doen en dan richt je veel makkelijker op de targets

Geplaatst:
:)

Dat is spammen.

Niet meer doen.

Ontopic.

Na enkele missies belt/of zegt sweet je dat je even naar de Ammunation moet gaan en vanaf die missie kan je wapens halen :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...