Donald F. Duck Geplaatst: 3 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2007 Sorry als dit topic hier niet thuishoort. Gisteren wou ik RCT3 nog eens spelen. Dus ik duw de CD erin en start het spel op. Dit gaat goed, maar onder het starten krijg ik een error met deze melding: bad version: 4 This error has also been sent to Debug.log OK: <Attempt to continue> Cancel: <Exit> Welke knop ik ook indruk, ik moet de computer daarna met de knop uitzetten en weer aanzetten. Kan iemand me helpen? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 3 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2007 Ik heb even voor je rondgezocht, en het is zo op het eerste gezicht een veel voorkomend probleem. Dat is natuurlijk alleen maar beter; des te meer kans op een oplossing. Zoals ik dus al zei, heb ik wat rondgezocht. Er wordt voornamelijk verteld dat men de videokaart van nieuwe drivers moet voorzien. Ga dus naar 'Start' > 'Uitvoeren', intypen: 'dxdiag'. Ga naar het tabblad 'beeldscherm' om te zien welk type videokaart je hebt. Meestal kun je op de site van Nvidia de juiste drivers downloaden. Daarnaast kun je eens proberen de laatste versie van DirectX (opnieuw) te installeren. Opnieuw installeren kan tevens een optie zijn, maar ik meende dat er dan bestanden achterblijven in het register. Je kan daar komen via 'Start' > 'Uitvoeren', intypen: 'regedit'. Tot slot kun je natuurlijk altijd op deze gevonden zoekresultaten zoeken. Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 3 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2007 [...]Meestal kun je op de site van Nvidia de juiste drivers downloaden. [...] Ik heb een ATI videokaart, dus ik denk niet dat ik bij Nvidia drivers kan vinden voor een ATI videokaart. (Ik had ook niks gevonden van ATI) [...]Daarnaast kun je eens proberen de laatste versie van DirectX (opnieuw) te installeren.[...] Ik heb DirectX 10, en ik heb hem ook geherinstalleerd; Geen oplossing.. [...]Opnieuw installeren kan tevens een optie zijn, maar ik meende dat er dan bestanden achterblijven in het register. Je kan daar komen via 'Start' > 'Uitvoeren', intypen: 'regedit'.[...] Dit heb ik gedaan, maar het werkt niet. [...]Tot slot kun je natuurlijk altijd op deze gevonden zoekresultaten zoeken. Ik heb gezocht, maar ik heb niks handigs gevonden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.