Jesperkaj Geplaatst: 3 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2007 Hallo, Ik ben sinds vandaag een sa:mp eigenaar, maar ik wil online komen op een server en er is niemand online. BTW, het duurt een lange tijd als hij aan het connecten is. Mvg, Blizzard Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 3 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2007 Hallo,Ik ben sinds vandaag een sa:mp eigenaar, maar ik wil online komen op een server en er is niemand online. BTW, het duurt een lange tijd als hij aan het connecten is. Mvg, Blizzard Het is momenteel een vakantieperiode, dus zo gek is het niet dat een server leeg is. Ik denk niet dat er een server is die non-stop vol zit, dus het is heel normaal dat een server op bepaalde tijden gewoon leeg is. In dat geval moet je gewoon op een ander tijdstip weer even terugkeren. Dat het connecten lang duurt ligt denk ik gewoon aan je internetverbinding. Iemand met een snelle en betere verbinding zal natuurlijk eerder in de server zijn als jou. Je kunt natuurlijk wel even enkele grote processon op je PC uitzetten, om zo in ieder geval een goede ping te hebben. Zet dus je downloadprogamma's, MSN, internet, en andere onnodige processen uit tijdens het spelen. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 3 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2007 Huh, ik dacht dat je zonder internet géén Sa:Mp kon spelen Reageren
masterkey Geplaatst: 3 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2007 (bewerkt) Hij bedoelde denk ik internet explorder ofzo. Want je kunt sa-mp niet spelen zonder internet en sanandreas natuurlijk Maar voor de rest heeft matthijs gelijk zet even bv msn enz uit mischien is je internet dan wat sneller MvG Masterkey Bewerkt: 3 augustus 2007 door masterkey Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 3 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2007 Huh, ik dacht dat je zonder internet géén Sa:Mp kon spelen Ik bedoel met 'internet' ook niet je hele internetverbinding, maar de browser die je misschien tijdens het spelen aan hebt staan. Sommige mensen laten bijvoorbeeld internetpagina's openstaan. Dat is dus een extra proces voor je PC, wat dus wil zeggen dat de kans op lag en een langzamere verbinding des te groter wordt. Daarom raad ik je ook aan alle onnodige processen uit te zetten. Je kan immers niet tegelijk surfen op internet en SA-MP spelen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.