Jump to content

vice city probleem


vice

Recommended Posts

Hallo , ik heb sinds eergisteren een probleem met vice city.

Ik had een skin gemaakt van spongebob(beetje mislukt marja) ik zette die bij de map,en sindsdat ik hem dan wou opstarten ezgt ie dat ie een exe bestand zoekt,en ik kan het ook niet vinden.

Dus wat moet ik nu doen?(Die spongebob skinis al verwijdert maar het probleem is nog niet weg).

Ik heb ditn og nooit voorgehad dus raar.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is '.exe' bestand is het bestand waarmee je het spel opstart. Je kan dus rustig stellen dat dit bestand erg belangrijk is, want je start het spel er immers mee op. Het bestand is volgens mij ook erg gevoelig voor kleine foutjes, dus ik raad je sowieso aan een back-up te maken van het bestand. Mocht je ooit nog eens deze foutmelding tegenkomen, dan kan je dat in ieder geval een herinstallatie besparen. Ik raad je momenteel sowieso aan hem even opnieuw te installeren. Dat is mijn inziens de beste oplossing om het bestand weer 'schoon' te krijgen, al betwijfel ik of dit daadwerkelijk door de mod komt. In principe heeft het '.exe' bestand naast het opstarten van het spel geen andere functie. Heb je misschien per ongeluk het bestand verwijderd of verplaatst?

Link to comment
Delen op andere websites

Nee niet dat ik weet (denk ik).

Ik was daar denk ik niet aangekomen,ik had alleen het main bestand ergens anders gezet en dan een mod gezet,alles werkt,en dan owu ik een spongebob skin maken en sindsdien liep het fout.

Maar ik was er niet aangekomen,denk ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...