GTA_johndoe Geplaatst: 3 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2007 Hallo, Ik wou graag weten waar je dat witte hempje wat CJ in het begin aan had kan kopen, want ik heb nu andere kleren maar vond de begin kleren vetter. Dus wie kan mij vertellen waar je dat witte hempje kan kopen: in welke shop, en in welke stad? Mvg Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 3 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2007 (bewerkt) Hallo,Ik wou graag weten waar je dat witte hempje wat CJ in het begin aan had kan kopen, want ik heb nu andere kleren maar vond de begin kleren vetter. Dus wie kan mij vertellen waar je dat witte hempje kan kopen: in welke shop, en in welke stad? Mvg Ik meende dat deze bij de Binco te koop is, onder de naam 'White Tank'. Hij kost volgens mij zo'n $10. Je vindt Binco in Los Santos, vlak naast de sportschool. Binco gaat overigens open na de missie 'Nines & AKs'. Bewerkt: 3 augustus 2007 door -Matthijs- Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 3 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2007 (bewerkt) Hallo,Ik wou graag weten waar je dat witte hempje wat CJ in het begin aan had kan kopen, want ik heb nu andere kleren maar vond de begin kleren vetter. Dus wie kan mij vertellen waar je dat witte hempje kan kopen: in welke shop, en in welke stad? Mvg Die hoef je niet te kopen, deze zit standaard in je kledingkast (Wardrobe). In The Johnson House vind je die op de 1ste verdieping t.o. de slaapkamer. Daarnaast hebben de meeste savehuizen een Wardrobe m.u.v. Verdant Meadows en Madd Dogg's Mansion.Edit: Overigens komen alle kleren die je eenmaal hebt gekocht ook automatisch in je kledingkast, dus elk kledingstuk hoef je in principe maar één maal te kopen. Dat witte hempje, die spijkerbroek en die zwarte schoenen heb je dus standaard vanaf het begin v/h spel. Als je een triathlon start of de Mount Chilliad Challenge begint krijg je ook automatisch dat witte broekje met zwarte streep in je kledingkast, die hoef je dus niet meer te kopen. Als in een kledingwinkel een bepaald kledingstuk met groene letters staat aangegeven betekent dit dat je die al (eerder) hebt gekocht en is dus ook in de Wardrobe te vinden. Bewerkt: 3 augustus 2007 door _KoE_Mzungu Reageren
GTA_johndoe Geplaatst: 3 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2007 Oke , heel erg bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.