Jump to content

Kogelvrije wagens


KillFrenzy

Recommended Posts

Zijn er dus 6 te verkrijgen in het spel.

Zie hier meer informatie:

http://faqs.ign.com/articles/458/458130p1.html

Helaas ben ik tijdens het saven de kogelvrije Bobcat kwijt geraakt. Die kon tegen vlammen, explosies en kogels. Hetzelfde geldt voor de Cheetah. Die heb ik net in 1 keer gehaald bij de Turismo missie. Toch best goed te doen.

Heeft iemand misschien ook de Stretch? Deze blijkt tegen alles te kunnen behalve tanks en water.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb her en der wat rondgezocht voor die Stretch, daar voor moet je het volgende doen: Je moet ten eerste in de missie 'Salvatore called a Meeting' zitten, van opdrachtgever Toni Cipriani. Je moet in die missie dus met een Stretch naar Joey's rijden, om daar wat mensen op te halen. Ga ook gewoon naar Joey's, maar voer de cheat van snellere gameplay tweemaal in (TIME FLIES WHEN YOU). Zet dan een voertuig tegen de muur en loop vanaf een afstand hard tegen het voertuig aan. Als het goed is zul je dan binnenkomen, en heb je toegang totdat de Strech. Stap erin, en rij dan achteruit. Je zal dan in een soort van 'hel' komen, maar geen nood; je zal even later weer gewoon spawnen. Rij naar de Challahan Bridge en vlieg over het gat. Rij dan richting 8-balls in Newport, en plaats een bom in je Stretch. Ga terug naar je schuilplaats, zet de auto in de garage en activeer de bom. Blijf voor de garage staan, zodat deze openblijft. De bom zal ontploffen. Loop dan bij de garage weg, zodat de deur sluit en loop weer naar de garage. Als het goed is moet daar een 'allesvrije' Strech staan.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...