Jump to content

verkoop xbox 360

bronzenknieschijf

Recommended Posts

Geplaatst:

heey m'n 360 is verot gegaan k heb em opgestuurd maar ik ben em daarnaa van plan om hem te verkopen/.. ik wil hem in het geheel verkopen met alles wat ik heb... dus m'n vraag was hoeveel moet ik er voor vragen?

alles van m'n xbox360:

xbox360 (met kabels enz)

20 gb harde schijf

xbox360 netwerk adapter

gears of war faceplate

1 wireless controler

games:

gears of war

ghost recon advanced warfighter 1

ghost recon advanced warfighter 2

crackdown (met uitbreiding via xboxlive gedownload)

need for speed most wanted

collin mcrea: dirt

call of duty 2

call of duty 3

Geplaatst:

Leeftijd en de toestand van de xbox spelen ook wel een rol ;) Als ie licht beschadigd is en 1,5 jaar oud denk ik dat je er rond de 300 / 350 voor kan vragen. Misschien wel meer, ben niet zo thuis in de console wereld.

Geplaatst:

Ik denk nog wel meer aangezien een xbox 360 300 euro kost en je redelijk wat games hebt denk ik dat je er wel 400/450 euro voor kunt vragen. ^_^

Geplaatst:

Ik weet niet of je hem onderhand al verkocht hebt, maar op welke manier wil je hem verkopen?

Als je hem via marktplaats gaat verkopen dan kan je het beste andere advertenties bekijken en kijken wat zei er voor vragen en wat er daar bij zit.

Geplaatst:

neej k heb em nog nie verkocht... (hij moe eerst gerepareert worden)... ik dacht miss kank er wel 599 euro voor vangen (mooie colectie topgames en een draadloos netwerk adapter) en dat ik er dan een ps3 van zouw kopen.. maja ik zie wel.. voorloopig speel ik wel op de wii van m'n broertje xD

Geplaatst:

Je moet zo veel mogelijk vragen (maar wel een redelijke prijs) en dan mensen laten bieden.. En dan kun je nog altijd over hun bod heengaan..

Geplaatst:

xbox360 netwerk adapter, is dat dat ding waar je draadloos mee kan, waarin je in de winkel €80 voor moet neertellen ?

Ik zou er €500 voor vragen.

Oja zou je is willen vertellen waarom je nou weer een ps3 ipv van een 360 wilt ? 360 is veel beter. :-(

Geplaatst:
xbox360 netwerk adapter, is dat dat ding waar je draadloos mee kan, waarin je in de winkel €80 voor moet neertellen ?

Ik zou er €500 voor vragen.

Oja zou je is willen vertellen waarom je nou weer een ps3 ipv van een 360 wilt ? 360 is veel beter. :-(

Ik gebruik de 360 als poepdoos, koop die ps3 nou maar :7

--

Als ik jou was zou ik iets meer dan 500 vragen en dan bieden mensen vanzelf en kun je 'm alsnog voor 500 verkopen, want als je 500 als startbod geeft heb je kans dat mensen misschien maar 450 ofzo willen neer dokken..

Geplaatst:

Ten eerste goed van je dat je overstapt naar Playstation(toppie) (tenslotte wie gamet er nou op een xdoos, poepdoos, stinkbox.)

Aangezien je nog al veel hebt aan games zou ik die er niet allemala bij in doen.

Je kan de games beter los verkopen of in een pack van 2, in die zin je hebt twee call of duty games die kan je bij elkaar proberen te verkopen en je hebt ook twee ghost recon advanced warfighter games die kan je ook proberen te verkopen samen.

Maar je kan het altijd los verkopen per spel.

Maar nu de console: Ik verwacht dat je je console heel en gemaakt terug krijg in die zin er zijn geen fouten meer mee.

Een xbox360 kost in de winkel 400 euries een netwerkadapter kost 80 euries(voor degene die niet weten wat ene netwerkadapter is. dat is ene ding waarmee je dingen vanaf je radio tv enzovoort op je xbox kan afspelen.....

Als je xbox heel terug komt en hij is in goede staat raad ik ej aan om er 400 voor te vragen.

voor 400 verkoop je dan:

1. je xbox 360

2. je netwerkadapter

3. gears of war faceplate

4. en je controller.

Je kan er natuurlijk ook twee games naar keuze bij doen en dan voor 500 verkopen(licht er aan in welke staat de spellen zijn).

En games 10 of 20 euro van de orcinele prijs af doen. (licht er aan in welke staat de spellen zijn).

MVG bassiebas.

Geplaatst: (bewerkt)
Ten eerste goed van je dat je overstapt naar Playstation(toppie) (tenslotte wie gamet er nou op een xdoos, poepdoos, stinkbox.)

Aangezien je nog al veel hebt aan games zou ik die er niet allemala bij in doen.

Je kan de games beter los verkopen of in een pack van 2, in die zin je hebt twee call of duty games die kan je bij elkaar proberen te verkopen en je hebt ook twee ghost recon advanced warfighter games die kan je ook proberen te verkopen samen.

Maar je kan het altijd los verkopen per spel.

Maar nu de console: Ik verwacht dat je je console heel en gemaakt terug krijg in die zin er zijn geen fouten meer mee.

Een xbox360 kost in de winkel 400 euries een netwerkadapter kost 80 euries(voor degene die niet weten wat ene netwerkadapter is. dat is ene ding waarmee je dingen vanaf je radio tv enzovoort op je xbox kan afspelen.....

Als je xbox heel terug komt en hij is in goede staat raad ik ej aan om er 400 voor te vragen.

voor 400 verkoop je dan:

1. je xbox 360

2. je netwerkadapter

3. gears of war faceplate

4. en je controller.

Je kan er natuurlijk ook twee games naar keuze bij doen en dan voor 500 verkopen(licht er aan in welke staat de spellen zijn).

En games 10 of 20 euro van de orcinele prijs af doen. (licht er aan in welke staat de spellen zijn).

MVG bassiebas.

Er spelen meer Mensen op xbox 360 op zit moment dan op PS3. Er spelen zelf meer mensne op Nintendo Wii dan op PS3. Al die fanboy gezeik is niet nodig. Xbox 360 is beter dan je denkt. Maar je moet er eerste zelf opgespeeld hebben. Veel verschil is er niet tussen de twee. Voor meer ruimte als je een downloader bent koop je Xbox 360 Elite dat heeft zo ene 120GB. Of je wacht tot die harde schij apart te koop is. En onthou Xbox 360 bezitters doen net het zelfde als PS3 bezitters... En dat is gamen maar zo stom zijn fanboys natuurlijk wel. Hun niveau is ook zo hoog dat ze namen als stinkdoos verzinnen of PayStation... Ze moeten echt eens naar hun zelf gaan kijken. Niveau van dat is zwak.

Bewerkt: door MNC3

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...